וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביירון סקוט: "הייתי בהלם כשהודיעו לי שאני לא ממשיך בלייקרס"

המאמן היוצא של לוס אנג'לס אמר בראיון ל-ESPN כי הוא לא ציפה להודעת הפיטורים שקיבל, והאמין שיזכה ליותר קרדיט בתהליך הבנייה של המועדון: "הייתי בטוח שיש לי לפחות עוד שנה"

ביירון סקוט, מאמן לוס אנג'לס לייקרס. AP
חשב שימשיך. סקוט/AP

ביירון סקוט מאוד מזוהה עם לוס אנג'לס לייקרס. הוא שיחק 11 שנים במועדון במהלך שתי קדנציות שונות (1983-1993, 1996-1997) ושימש כמאמן הראשי של הקבוצה במהלך שתי העונות האחרונות. תקופת האימון של סקוט בלוס אנג'לס לא צלחה והוא השיג במהלכה 38 ניצחונות בלבד, כאשר העונה האחרונה היתה הגרועה בתולדות המועדון, עם מאזן של 65:17. למרות זאת, סקוט האמין כי ימשיך בקבוצה.

"הייתי בשוק למען האמת", אמר סקוט. "לפני שנתיים ניהלנו שיחה על כך שתהליך הבניה בקבוצה הולך לקחת הרבה זמן. חשבתי שיש לי עוד שנה לפחות כדי לנווט את הספינה לכיוון הנכון, אני מניח שההנהלה חשבה אחרת".

סקוט התייחס גם למחליפו בלייקרס, לוק וולטון, ששיחק תחתיו בקליבלנד: "אני חושב שהוא האיש המתאים לתפקיד. יש לו את מה שצריך כדי להיות מאמן טוב מאוד בליגה".

ביירון סקוט זכה באליפות שלוש פעמים בתור שחקן, ועבד כמאמן ראשי בניו ג'רזי נטס, ניו אורלינס הורנטס, קליבלנד קאבלירס ובשנתיים האחרונות בלייקרס. בשנת 2008 זכה בתואר מאמן העונה כשהוביל את ניו אורלינס לחצי גמר המערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully