וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנטי קאסורלה חוזר מפציעה, ארסנל מובילה במירוץ אחר אנגולו קאנטה

הקשר הספרדי המצוין הודיע למאמן ארסן ונגר כי הוא כשיר ומוכן לחזור למשחק מול מנצ'סטר סיטי. באנגליה מדווחים כי התותחנים מקדימים את היריבות במירוץ להחתמת קשר לסטר

one

בווידאו: ניצחונה של ארסנל על נוריץ'

חדשות טובות מאוד לארסנל. לאחר חמישה חודשים בהם נעדר עקב פציעה בברך, סנטי קאסורלה צפוי לחזר למגרשים. החסרון של הקשר הספרדי בלט מאוד במהלך העונה, כאשר פציעתו הייתה אחד הגורמים לדעיכה של הקבוצה הלונדונית. התותחנים עדיין יכולים להשיג את המקום השני בליגה, כאשר ביום הראשון הקרוב מצפה להם קרב מול מנצ'סטר סיטי, שזקוקה גם היא לנקודות על מנת להבטיח את מקומה במוקדמות ליגת האלופות.

כאשר קאסורלה נפצע ארסנל היתה רחוקה שתי נקודות בלבד מהמקום הראשון, כך שבקבוצה יש ציפיות רבות לקראת חזרתו. הספרדי שיחק השבוע במדי הקבוצה הצעירה של המועדון מול בלקבורן, ואמר: "אני שמח מאוד לחזור, זו הרגשה נהדרת לאחר חמישה חודשים. אני צריך להמשיך לעבוד קשה ואני מאוד רוצה לשחק במשחקים האחרונים של העונה. עלינו להילחם עד הסוף כדי להשיג את המקום השני".

גם מבחינת הרכש לעונה הבאה יש חדשות טובות אצל התותחנים. על פי דיווחים באנגליה, ארסנל היא המובילה במירוץ להחתמת אנגולו קאנטה, הקשר הנהדר של לסטר. הצרפתי שהגיע לאנגליה בקיץ תמורת 8 מיליון יורו מקאן, חווה עונה מצוינת במדי השועלים ומבוקש גם בצ'לסי ומנצ'סטר יונייטד. עוד דווח באנגליה כי בקבוצה כבר נפגשו עם נציגי השחקן.

אנגולו קאנטה שחקן לסטר. GettyImages
מבוקש בלונדון. אנגולו קאנטה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully