וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוסא דמבלה צפוי לספוג הרחקה ארוכה, יחמיץ את פתיחת העונה הבאה?

הקשר הבלגי דחף אצבע לעינו של דייגו קוסטה במהלך המשחק בין טוטנהאם לצ'לסי (2:2). ההתאחדות האנגלית מאשימה אותו בהתנהגות אלימה. שתי הקבוצות לדין בגין חוסר שליטה בשחקניהן

one

המשחק בין צ'לסי לטוטנהאם אמנם סיפק אלופה חדשה, אך אותו ערב כלל גם תקרית פחות נעימה. במהלך הדרבי הלונדוני, בו נשלפו 12 כרטיסים צהובים, התפתחה קטטה המונית בין שחקני שתי הקבוצות. מי שנתפס על ידי המצלמות וצפוי לספוג עונש הרחקה לא קל הוא מוסא דמבלה, שהתעמת
עם דייגו קוסטה ונצפה דוחף אצבע לעינו.

ההתאחדות האנגלית הודיעה כי בעקבות המקרה, דמבלה צפוי לספוג עונש השעייה של יותר משלושה משחקים, העונש הסטנדרטי במקרים דומים בפרמיירליג. במידה והשחקן יימצא אשם באופן סופי, הבלגי צפוי להחמיץ את שארית העונה הנוכחית וגם את פתיחת העונה הבאה.

מלבד דמבלה, שתי הקבוצות הואשמו גם כן בכך שלא שלטו בשחקניהם במהלך אותן תקריות אלימות במשחק, אשר התרחשו בדקות ה-45 וה-87 של המשחק. הקבוצות צפויות לספוג קנס כספי, וביכולתן לערער על האישומים עד יום שני הקרוב, בעוד דמבלה יוכל לערער על עונשו עד היום (חמישי) אחר הצהריים.

המשחק החם המשיך גם לאחר שריקת הסיום, כאשר במנהרת השחקנים התפתחה תגרה נוספת, במהלכה חוס הידינק, מנג'ר צ'לסי, נפל על הרצפה. יש לציין כי שתי הקבוצות ספגו אישומים דומים במהלך העונה, ונראה כי אירועי המשחק האחרון ייגרמו לעונש לא קל לשני הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully