וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "זה היה לילה מיוחד, לג'יי אר יש אור ירוק לזרוק שלשות"

הקאבס קבעו שיא היסטורי עם 25 שלשות, חיסלו את אטלנטה ונותרו בלתי מנוצחים בפלייאוף. לו: "כשסמית' קולע ככה, כולם נדבקים". ההוקס נותרו המומים: "כאילו פגעה בנו מכונת ירייה"

שחקן קליבלנד, ג'יי. אר סמית'. AP
ירה בהם. ג'יי אר/AP

קליבלנד טיפסה הלילה (בין רביעי לחמישי) בקלילות ל-0:2 בסדרת חצי גמר המזרח שלה מול אטלנטה, אחרי 98:123 ביתי. הקאבס עדיין לא הפסידו משחק בפלייאוף העונה ונראה נהדר בקיו ארינה, כאשר הם שוברים את שיא השלשות למשחק NBA עם 25 קליעות מדויקות מחוץ לקשת (מ-45 ניסיונות) ומובילים ב-38 הפרש בשלב מסוים במשחק.

לברון ג'יימס ניסה להסביר מה עבד טוב כל כך: "זה היה לילה מיוחד עבור כל אחד מאיתנו שעלה על הפרקט. הליגה הזו ראתה כל כך הרבה קבוצות גדולות, כל כך הרבה שחקנים וקלעים גדולים ועבורנו, לקבוע שיא כזה זה משהו מיוחד".

מי שהבריק במיוחד היה ג'יי אר סמית', שצלף שבע שלשות: "כשהוא קולע את הזריקות האלה, כולם נדבקים", אמר המאמן טיירון לו, "אין לי בעיה שהסתמכנו בצורה קיצונית על השלשות, כי רוב הזריקות באו ממהלכים נכונים. היה ממש כיף לראות את זה". לברון אמר על סמית': "הוא היחיד בקבוצה שיש לו אור ירוק לזרוק כמה שלשות שבא לו. יכול להיות מגניב לזרוק 14, 15, 17 או 20 שלשות".

גם הכתבים שמסקרים את הקאבס נכנסו להתלהבות: "מי יכול להאשים את לברון על כך שהוא חושב כבר מעכשיו על המפגש מול מיאמי בגמר המזרח? וואו", כתב ג'ו ורדון מ"קליבלנד.קום". כריס היינס מאותו אתר סיפר: "אחד מאנשי ההוקס אמר לי שהם הרגישו כאילו מכונות ירייה פוגעות בהם"

ואכן, בצד המפסיד, אחרי שאף אחד משחקני ההוקס לא הסכים להתייצב למסיבת העיתונאים, יצא קייל קורבר אל התקשורת והודה: "כשהם קולעים ככה, אני לא חושב שיש קבוצה בליגה שיכולה לנצח אותם, אם לומר את האמת. רק קיווינו שבשלב מסוים הם יתחילו להחטיא קצת". קנת בייזמור הוסיף: "חשבתי שהם קלעו טוב במשחק הראשון, אבל הפעם זה היה מדהים". אל הורפורד סיכם: "קשה להאמין שהם קלעו 25 שלשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully