וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא שלשות מרשים לקליבלנד, שעלתה ל-0:2 על אטלנטה

הקאבס קלעו 25 שלשות (18 במחצית הראשונה) בדרך ל-93:123 על ההוקס בסיבוב השני של הפלייאוף. עשרה שחקנים קלעו מחוץ לקשת (שבע שלשות לסמית'), 27 נקודות ללברון

שחקן קליבלנד, לברון ג'יימס. GettyImages
כבר ב-0:2. לברון מרוצה/GettyImages

קליבלנד - אטלנטה 98:123 (0:2 לקאבס בסדרה)

הקאבלירס המשיכו להיראות נהדר מול ההוקס ואחרי הסוויפ הקליל בעונה שעברה והניצחון במשחק הראשון בסדרה, הביסו את היריבה בדרך ל-0:2 בסדרה לאחר שני משחקי הבית הראשונים. לא פחות מעשרה שחקנים בקליבלנד קלעו מחוץ לקשת, בדרך לשיא NBA של 25 שלשות במשחק (ג'יי. אר סמית' הוביל עם שבע קליעות מדויקות). אבל עוד נגיע לזה.

אטלנטה פתחה את המשחק בצורה טובה יותר כשהובילה 2:7 ו-8:11, אך קליבלנד ממש לא נבהלה וברחה משם לרבע ראשון רצחני, שכלל ריצת 0:14 ונגמר ב-20:35 עבור הקבוצה הביתית. גם הרבע השני היה טיול בפארק עבור המקומיים בניצחו בו 18:39, אחרי עוד הצגה מחוץ לקשת (הקאבס קלעו 18 שלשות במחצית הראשונה, כולל שבע ברציפות). מכאן התקשו ההוקס לצמק את היתרון שהגיע עד ל-38 נקודות והמחצית השנייה הפכה לסוג של גארבג' טיים אחד גדול, שבסיומו יצאו הקאבס מחויכים פעם נוספת, לקראת צמד המשחקים בג'ורג'יה.

שחקן קליבלנד, ג'יי. אר סמית'. AP
להט. סמית'/AP

ובכן, השלשות. מספר הקליעות מחוץ לקשת שנקלע במשחק בין השתיים הוא הגבוה ביותר - הן בעונה סדירה והן בפלייאוף (השיא הקודם - 23 שלשות במשחק - היה שייך לאורלנדו וליוסטון). עשרה משחקני המנצחת השתתפו בחגיגה וקלעו את 25 השלשות מחוץ לקשת (מתוך 45 ניסיונות) סמית', שסיים עם 7 מ-13 לטווח השלוש (קלע שש מהן במחצית הראשונה), סיים עם 23 נקודות כשהקלע הבולט היה לברון ג'יימס, שקלע 27 (4 מ-6 לשלוש) ואליהן הוסיף גם חמישה אסיסטים, ארבעה ריבאונדים ושלוש חטיפות. קווין לאב סיים עם 11 נקודות (3 מ-4 מחוץ לקשת) ו-13 ריבאונדים וקיירי אירווינג קלע 19 (4 מ-5 מחוץ לקשת). פול מילסאפ הוביל את קלעי המפסידה עם 16 נקודות ו-11 ריבאונדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני קליבלנד חוגגים. רויטרס
שיא חדש. שחקני הספסל אחרי עוד קליעה מדויקת מחוץ לקשת/רויטרס
שחקני קליבלנד חוגגים. AP
לא נותרו אדישים. שחקני הקאבס מאושרים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully