וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלי ה-31? מישה זילברמן צפוי להבטיח בחמישי את השתתפותו בריו

4.5.2016 / 19:40

על פי בדיקות האיגוד והמעקב של משפחתו, שחקן הבדמינטון צפוי להיות מדורג במקום ה-29 בענף ולקבל את הכרטיס לריו. אביו של זילברמן: "על פי הבדיקות שלנו, מישה יהיה מחר ברשימה הסופית"

רשימת שחקני הבדמינטון שהבטיחו את מקומם בריו תתפרסם רשמית רק מחר (חמישי) אבל שחקן הבדמינטון הישראלי מישה זילברמן יכול כבר להתחיל לארוז. על פי בדיקות האיגוד ועל פי המעקב של זילברמן ומשפחתו, הוא ידורג מחר ברשימה במקום ה-29 מתוך 38 שחקני הבדמינטון בעולם שיקבלו את הכרטיס לאולימפיאדה. זילברמן המתגורר בנס ציונה ומשפחתו חיה איתו את הענף גם כי אמו היא המאמנת האישית שלו, אמור להיות הספורטאי ה-31 של ישראל שמבטיח את השתתפותו במשחקים האולימפיים בחודש אוגוסט.

אביו של זילברמן, מיכאל, אמר הערב: "על פי הבדיקות שלנו והמעקבים שאנחנו מנהלים, מישה יהיה מחר ברשימה הסופית והוא יהיה בריו. אנחנו מתרגשים ומחכים לפרסום הרשמי".

מישה זילברמן שחקן בדמינטון. GettyImages
בדרך לריו. מישה זילברמן/GettyImages

כאמור עם הפרסום הרשמי מחר, המשלחת הישראלית תכלול 31 ספורטאים אבל זאת ללא הג'ודוקות ששבעה מהם הבטיחו ככל הנראה את השתתפותם. מרבית נבחרת הג'ודו בגברים ובנשים תתחרה בסוף השבוע בבאקו בגראנד סלאם במטרה לשפר את המיקום לקראת פרסום הרשימות לאולימפיאדה בסוף החודש.

בוועד האולימפי מעריכים שעם זילברמן, הג'ודוקות שכאמור עוד לא נכנסו לרשימה באופן רשמי ועם ספורטאים נוספים שאמורים להיכנס מתחום רכיבת האופניים, הטריאתלון, הגולף וענפים נוספים יהיו לישראל לפחות 43 ספורטאים בריו כפי שהיה בבייג'ינג, אז היתה לישראל המשלחת הגדולה אי פעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully