וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיף: נבחרת ישראל סיימה הופעה מוצלחת באליפות אירופה עד גיל 23

נבחרת הנשים בסגנון דקר הגיעה למקום החמישי, פולינה מלנטייב הצטיינה. יובל פרייליך הרשים אצל הגברים. מאמן הנבחרת אוהד בלוה: "שמח לאמן ולהיות עם נבחרת כזו, עם איכות מקצועית ואישית שכזו. יש לנו במה להתגאות"

הסייפות ורה קנייבסקי, פולי מלנטייב, ניקול טל, רחל קנייבסקי. התאחדות הסיף, מערכת וואלה! NEWS
הישג יפה. הסייפות ורה קנייבסקי, פולי מלנטייב, ניקול טל, רחל קנייבסקי/מערכת וואלה! NEWS, התאחדות הסיף

נבחרת ישראל בסיף סיימה הופעה מצוינת בבולגריה עם מדליה אחת ושלושה גמרים, כולל הקינוח היום (רביעי). רק אלופת אירופה, רוסיה, ניצחה את הרביעייה הישראלית.

אליפות אירופה לסיוף עד גיל 23 הסתיימה עם הישג נהדר של נבחרת הנשים הישראלית בסגנון הדקר - מקום חמישי, כשרק רוסיה, בדרכה אל מדליית הזהב, ניצחה את הרביעייה הישראלית. פולינה מלנטייב, שסיימה שמינית בגמר התחרות האישית, הובילה עם יכולת מצוינת את הסייפות לניצחונות על שווייץ (30:37) ואוקראינה (34:35) ולניצחון בקרב על המקום החמישי מול רומניה (39:45).

כל הרביעייה משתייכת למכבי מעלות, תחת המאמן יעקב פרדמן, והיא כוללת גם את ורה קנייבסקי, רק בת 16, שכבר הספיקה לאחרונה להעפיל לתחרות הפרה-אולימפית לריו 2016 בזכות המקום החמישי בו סיימה באליפות העולם עד גיל 20. אחותה, רחל קנייבסקי, וניקול טל, לשעבר מדליסטית באליפות העולם לנוער, השלימו את ההרכב היום בפלובדיב, בולגריה.

המשלחת הישראלית סיימה תחרות מצוינת בדגם הדקר עם זכייתו של יובל פרייליך במדליית הכסף האישית ומקום שישי בתחרות הקבוצתית לגברים. אוהד בלוה, מאמן הנבחרת ומאמנו האישי של פרייליך, סיכם: "בדגם הדקר רואים את ההווה והעתיד. זו אחת הנבחרות הטובות באירופה ובעולם, ויש בה נציגים ונציגות מכלל המועדונים בארץ. באופן אישי אני מאוד שמח לאמן ולהיות עם נבחרת כזו, עם איכות מקצועית ואישית שכזו. יש לנו במה להתגאות".

  • עוד באותו נושא:
  • סיף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully