וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בליגה האירופית: ליברפול עם הגב אל הקיר, סביליה שוב תעלה לגמר?

אחרי ההפסד 1:0 בספרד, הקבוצה של יורגן קלופ תנסה להדיח את ויאריאל בדרך לגמר בבאזל (22:05). סביליה, אלופת השנתיים האחרונות, תנסה להגיע לגמר שלישי רצוף אחרי ה-2:2 מול שחטאר דונייצק (22:05)

שלב הגומלין של חצי גמר הליגה האירופית יימשך ביום חמישי עם שני מפגשים שיכריעו את זהות העולות למשחק הגמר שייערך השנה בבאזל. סביליה האלופה תארח את שחטאר דונייצק אחרי ה-2:2 הדרמטי במשחק הראשון באוקראינה, בעוד שוויאריאל המפתיעה תתארח אצל ליברפול ותנסה לשמור על ה-0:1 מהמשחק בספרד.

שחקן ליברפול קולו טורה. רויטרס
קולו טורה מול ויאריאל במפגש הקודם/רויטרס

סביליה - שחטאר דונייצק (22:05, 2:2 במשחק הראשון)

אחרי שזכתה במפעל בשנתיים האחרונות, סביליה רוצה להגיע לגמר שנה שלישית ברציפות ולעשות היסטוריה עם זכייה נוספת ואחרי התוצאה במשחק הראשון, יש לה סיכוי טוב לעשות את זה. שער של גמיירו בפנדל בדקה ה-82 במשחק בלבוב סידר לסביליה תוצאה מצוינת וכעת היא יודעת שגם 0:0 ביתי יספיק לה כדי להעפיל. אונאי אמרי נתן מנוחה לשחקני המפתח שלו בליגה וזה עלה לו ב-1:0 מול אספניול, אבל קונופליאנקה וגמיירו צפויים לחזור ל-11 שלו בהתמודדות החשובה הזו.

ליברפול - ויאריאל (22:05, 1:0 במשחק הראשון)

שער דרמטי של אדריאן בתוספת הזמן במשחק הראשון סידר לצוללת הצהובה 0:1 קטן, אבל חשוב לקראת המפגש באנפילד שבו יורגן קלופ וקבוצתו ינסו לעשות מהפך כפי שעשו בשלב הקודם מול בורוסיה הדורטמונד החזקה. שני המאמנים נתנו מנוחה לשחקני המפתח שלהם בסוף השבוע הקודם בליגה, אבל בעוד שוויאריאל ניצחה 0:2 בחוץ את ולנסיה בדרבי, ליברפול הובכה עם 3:1 מול סוונסי. דיבוק אוריגי הפצוע ימשיך להיעדר בשורות ליברפול, כאשר ללאנה, פירמינו וקוטיניו צפויים לפתוח בחלק הקדמי של קלופ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully