וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות התנהגותו מול סכנין: בוריס קליימן הורחק משני משחקים בפועל

4.5.2016 / 16:25

שוער בית"ר נענש בעקבות העלבת שופט ויחמיץ את הפועל באר שבע ומכבי תל אביב. במועדון זעמו: "איך יכול להיות שמקרים שיוחסו לראיקוביץ' עברו בחסות טיפול משפטי ובית"ר נענשת?"

ניב אהרונסון

בוריס קליימן שוערה של בית"ר ירושלים הורחק היום (רביעי) משני משחקים בפועל על ידי בית הדין של ההתאחדות. זאת בעקבות העלבת הקוון דוד מור חיים בסיום המשחק הסוער מול בני סכנין במחזור החולף (3:0 לסכנין). בדיון המוקדם שנערך לשוער, הוא הכחיש את הדברים שיוחסו לו וגם התנצל, אבל שופט בין הדין לא חס על השוער שיחמיץ את המשחקים הקרובים של הקבוצה מול שתי המוליכות הפועל באר שבע ומכבי תל אביב.

כזכור, בדו"ח של מנשה משיח מול בני סכנין נכתב: "בסיום המשחק נכנס בוריס קליימן לחדר ההלבשה ופנה לקוון דוד מור חיים 'לך שים משקפיים, אתם מפחדים מסכנין כוס ראבק ערס'. בוריס שמע שהוא מורחק ואמר: 'אז אני מורחק, אז מה זה משנה מה אגיד עכשיו?'". קליימן, אגב, הכחיש כי קילל.

* עוד בבית הדין: אמייה טגה שחקנה של מכבי נתניה נקנס ב-750 שקלים. השחקן הואשם תחילה בהתנהגות בלתי הולמת (החולצה בנוגע לאברה מנגיסטו) אבל הדיין נועם ליובין שינה לסעיף של התייצבות בתלבושת שאינה תואמת את הוראות התקנון.

שוער בית"ר ירושלים, בוריס קליימן. ניב אהרונסון
פתח את הדיון בהתנצלות. קליימן/ניב אהרונסון

הדיון בעניינו של בוריס קליימן

17:10: התגובה של בית"ר ירושלים לא איחרה לבוא ובמועדון מסרו: "שוב הוכיח בית הדין את חוסר המידתיות שלו ביחס לענישה, את מדיניות האיפה ואיפה שלו. בוריס קליימן שוער מצטיין הן ביכולתו והן בהתנהגות שלו ובא בית הדין ומחמיר עמו למרות כי השחקן הביע חרטה על חלק מהדברים אשר יוחסו לו. איך יכול להיות שמקרים חמורים יותר אשר יוחסו לשוער מכבי תל אביב עברו בחסות טיפול משפטי ואילו בית"ר ירושלים נענשת במלוא החומרה כאשר היא ואנשיה, לרבות שחקניה נוהגים כהלכה וכשורה. איך יכול להיות שמאמן בני סכנין אשר היה מעורב בשתי תקריות תוך ארבעה ימים (אחת מהן אלימה), נקנס על שתי העבירות יחד בסכום זעום של 5,500 ש"ח בלבד. יש במקרה הזה פגיעה אנושה בערכי הספורט. איזה מסר מעביר בית הדין? כרגיל- יש דין לבית"ר ודין לשאר".

17:00: נקבע עונשו של קליימן: השוער הורחק משני משחקים בפועל ויחמיץ את המשחקים מול הפועל באר שבע ומכבי תל אביב.

16:25: בוריס קליימן בבית הדין: "אני מעוניין לפתוח בהתנצלות. לא פרצתי לחדר השופטים וגם לא אמרתי את כל מה שנכתב. כל מה שקרה זה שנעמדתי ואמרתי לדוד מור חיים 'הגיע הזמן שתראו טוב יותר'. בכלל לא ניסיתי להיכנס לחדר שלהם, אני מכבד שופטים ואפשר להסתכל על העבר שלי. כל הסיטואציה יכולה לפגוע בי עם הנבחרת לקראת המשחק מול סרביה. זאת פעם ראשונה ואחרונה שאני כאן. שוב, לא אמרתי את מה שנרשם אך גם את מה שאמרתי לא הייתי צריך לומר".

אמייה טגה מכבי נתניה. ניב אהרונסון
נקנס בעקבות החולצה הזו. אמייה טגה/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully