וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקה טוני הודיע על פרישה מכדורגל: "החלטה קשה, אבל הגיע הזמן"

החלוץ בן ה-38 ישחק בפעם האחרונה בקריירה כשיפגוש את יובנטוס ביום ראשון: "הרגשות מעורבים, אני קצת עצוב וקצת שמח". טוני, שכבש 326 שערים בקריירה וזכה עם איטליה במונדיאל, שיחק ב-15 מועדונים שונים במהלך הקריירה

לוקה טוני במדי ויצ'נזה. GettyImages
כך הכול התחיל. טוני במדי וינצ'נזה/GettyImages

החלוץ האיטלקי, לוקה טוני בן ה-38, הודיע היום (רביעי) כי יפרוש מכדורגל בתום העונה הנוכחית, אחרי קריירה בת 22 שנים. למעשה, לקבוצתו ורונה נותרו שני משחקים עד לסיום העונה, אך טוני הודיע כי יפרוש כבר לאחר המשחק הביתי הקרוב מול יובנטוס ביום ראשון הקרוב.

"אחרי כל כך הרבה שנים בכדורגל, החלטתי שהגיע הזמן לעזוב", אמר טוני במסיבת עיתונאים. "ביום ראשון זה אערוך את המשחק האחרון ככדורגלן מקצועני. השבועות האחרונים היו קשים מאוד עבורי, מכיוון שמדובר בהחלטה לא פשוטה. הרגשות מעורבים, מצד אחד אני עצוב מאוד, אך מצד שני שמח ומצפה לעתיד".

החלוץ גבה הקומה (1.93) שיחק ב-15 מועדונים שונים במהלך הקריירה, ורשם 705 הופעות בקבוצות השונות שבהן שיחק וכן במדי נבחרת איטליה - כשבמהלכן כבש 326 שערים. את העונה שעברה סיים בראש טבלת הכובשים ביחד עם מאורו איקרדי (22 שערים) - ובכך הפך לשחקן המבוגר ביותר בתולדות הליגה האיטלקית שמסיים את העונה כמלך שערי הליגה.

טוני זכה עם נבחרת איטליה במונדיאל 2006. בנוסף, זכה פעמיים עם באיירן מינכן באליפות הבונדסליגה ופעמיים בגביע הגרמני. הוא סיים פעמיים כמלך השערים בסרייה A, פעם אחת הוא עשה זאת בבונדסליגה ופעם נוספת בגביע אופ"א. כמו כן, הוא זכה בנעל הזהב האירופית בעונת 2006/06.

ואי אפשר בלי "לוקה טוני - השיר"

  • עוד באותו נושא:
  • לוקה טוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully