וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולן רוצות את מריו: הקשר הפורטוגלי שמשגע את אירופה

אחד השחקנים המצטיינים העונה בפורטוגל, קשר ספורטינג ליסבון, ז'ואאו מריו בן ה-23, הוביל את קבוצתו לצמרת כשסיפק שישה שערים ובישל 11 נוספים. מנצ'סטר יונייטד, ארסנל וליברפול כבר החלו לגשש, המחיר: 47 מיליון ליש"ט

וויליאם קרבאליו בן ה-24 מספורטינג ליסבון ורנאטו סאנצ'ס בן ה-18 מבנפיקה נחשבים לשניים מהקשרים הטובים בליגה הפורטוגלית, והם עשויים למצוא את עצמם ביעד חדש כבר בקיץ הקרוב, אחרי שזכו למעקב על ידי הקבוצות הגדולות באירופה לאורך העונה כולה.

אבל מסתבר שלא רק שני הקשרים הנהדרים זכו למעקב של סקאוטים בכירים. גם ז'ואאו מריו, קשרה בן ה-23 של ספורטינג ליסבון, הפך לאחד השחקנים המבוקשים באירופה זאת לאור העונה המרשימה שסיפק, הכוללת שישה שערי ליגה ו-11 בישולים, תיקולים במרכז המגרש, אינטליגנציה מרשימה ויכולת ניהול משחק מרשימה במיוחד.

בעקבות היכולת הגבוהה שהציג, זכה השחקן הצעיר למחמאות רבות בארצו אך לא רק, ובעקבות זאת זכה להתעניינות מצד הקבוצות הגדולות ביבשת, ביניהן מנצ'סטר יונייטד, ארסנל וליברפול, כשעל פי דיווחים שונים השדים האדומים נראים כמועמדים הרציניים ביותר לקלוטו כבר בקיץ הקרוב.

ז'ואאו מריו, שחקן ספורטינג ליסבון. GettyImages
בנבחרת כבר בונים עליו. ז'ואאו מריו/GettyImages

הקשר וקבוצתו נמצאים במקום השני בפורטוגל, עם 80 נקודות - שתיים פחות מהמוליכה בנפיקה כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה. בנוסף, בעקבות יכולתו הוא צפוי לקחת חלק ביורו הקרוב שייפתח בקיץ בצרפת, ואף עשוי לקבל את חולצת ההרכב.

בפורטוגל טוענים שעד לא מזמן תג המחיר שלו עמד על כ-24 מיליון ליש"ט, אך בעקבות ההתעניינות שזכה מחירו האמיר ל-47 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully