וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה מעריכים: לסטר תהפוך לאחת מ-20 הקבוצות העשירות בעולם

בממלכה טוענים כי אם השועלים ימנפו את ההתלהבות הרבה סביבם לחוזי פרסום ומרצ'נדייז, ערכם יגדל במאות אחוזים בשנתיים הקרובות. חבר הנהלה חושף: "ג'יימי ורדי נהג להגיע שיכור לאימונים"

רויטרס

יומיים אחרי הזכייה באליפות הסנסציונית, באנגליה עדיין מתקשים לעכל את גודל ההישג של לסטר ובעיקר תוהים איך ייראה המועדון בשנים הבאות. ברשת 'סקיי' העלו הבוקר (רביעי) ראיון עם כמה כלכלנים בכירים בממלכה, שטענו כי כבר בעונה הבאה לסטר תהפוך לאחת מ-20 הקבוצות הכי עשירות בעולם, בזכות השדרוג העצום במעמדה. על פי הערכות, השועלים יגלגלו כ-150 מיליון ליש"ט בסך הכל בזכות הזכייה בתואר. כמו כן, ההשתתפות בליגת האלופות בעונה הבאה תתן דחיפה כלכלית נוספת, ואמורה לייצר ללסטר כ-50 מיליון ליש"ט נוספים, גם במקרה שתודח בשלב הבתים.

GettyImages

"בזמן הקרוב אני מעריך שהם יקבלו בין 30 ל-50 מיליון ליש"ט. מבחינת פוטנציאל, כשמדברים על חוזי פרסום ובונוסים, נראה שאין לזה סוף", אמר טים ברידג', אחד הכלכלנים הבכירים באנגליה. "השדרוג הגדול יגיע בעונה הבאה. אם לסטר תמשיך להיות חזקה ותתמודד על אליפות גם בעונה הבאה, אין ספק שהיא תהפוך לאחת מ-20 הקבוצות העשירות בעולם. כרגע יש התעניינות עצומה בקבוצה הזו ובסיפור שעומד מאחוריה".

בתוך כך, נחשפים סיפורים משעשעים מתחילת העונה. היועץ לבעלים של השועלים, איוואט סריבדהנפרבה, סיפר כי ייעץ לקבוצה לשחרר את ג'יימי ורדי "משום שהגיע לאימונים שיכור".

"התנגדתי נחרצות להשאיר אותו, וזה כנראה הופך אותי לחבר ההנהלה הגרוע בתולדות הכדורגל. שאלתי את נייג'ל פירסון וסטיב וולש מה דעתם, והם סיפרו לי שהבחור נוהג להשתכר מדי יום. הלכתי לדבר איתו בעצמי, ושאלתי אותו 'מה החלום שלך?', דיברתי אל ליבו. בסוף זה עבד, הוא הפסיק לשתות והתחיל לעבוד קשה. הוא גילה את עצמו מחדש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ג'יימי ורדי שחקן לסטר סיטי. AP
התאפס. ורדי חוגג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully