וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט עלתה ל-0:2 מול פורטלנד, מיאמי ב-0:1 על טורונטו

הווריירס מחקו פיגור 17 עם רבע אחרון קטלני בדרך ל-99:110 מרשים על הבלייזרס, 27 לקליי תומפסון. ההיט ניצחו 96:102 בקנדה למרות סל אדיר מחצי מגרש של קייל לאורי שכפה הארכה

אימג'בנק GettyImages
דווין וייד, מיאמי היט. GettyImages
החזיקו מעמד. וייד/GettyImages

שני משחקים נוספים נערכו הלילה (בין שלישי לרביעי) בחצאי הגמר האיזוריים ב-NBA. מיאמי פתחה את הסדרה מול טורונטו עם ניצחון 96:102 אחרי הארכה, וצלחה מומנטום אדיר של הראפטורס אחרי ששלשה של קייל לאורי מקו מחצית המגרש שלחה את המשחק לתוספת זמן. בהמשך גולדן סטייט עלתה ל-0:2 מול פורטלנד עם ניצחון 99:110.

אנדרה איגודאלה, גולדן סטייט ווריירס. AP
בקושי. איגודאלה/AP

גולדן סטייט - פורטלנד 99:110 (הווריירס עלו ליתרון 0:2 בסדרה)

האלופה מראה אופי פעם נוספת ללא סטף קרי. אחרי הניצחון הנינוח במשחק 1, הבלייזרס נראו חדים ומרוכזים יותר, וניצלו את ההגנה הרדומה של הווריירדס בתחילת המשחק כדי לצלוף 34 נקודות ברבע הראשון ולפתוח פער 14 עוד ברבע הראשון. גם הרבע השני התנהל בשליטה מוחלטת של האורחים, כשדמיאן לילארד וסי ג'יי מקולום, שדייקו באחוזים נמוכים במשחק הראשון, מחממים את הידית וקולעים מכל מצב. עמוק בתוך הרבע השני הבלייזרס כבר עלו ליתרון 17, אך מכאן ואילך הווריירס החלו לנגוס בהפרש. שלוש דקות מפתיחת הרבע השלישי גולדן סטייט צימקה לשלוש בלבד, אך פורטלנד שוב לחצה על הדוושה, פתחה פער דו ספרתי מחודש, ועלתה לרבע האחרון ביתרון 11.

זה היה הרגע החיובי האחרון של הבלייזרס במשחק, פחות או יותר. קליי תומפסון, שסבל מיום קליעה חלש, השתלט על המשחק והשווה עם שלשה גדולה שש וחצי דקות לסיום, הוסיף חמש רצופות בהמשך ואז פינה את הבמה לדריימונד גרין ושון ליבינגסטון, שסגרו עניין.

קליי תומפסון סיים כקלע המוביל עם 27 נקודות כולל 7 מ-20 מהשדה ו-5 מ-14 מחוץ לקשת, דריימונד גרין הוסיף 17, 14 ריבאונדים ו-7 אסיסטים ושון ליבינגסטון שוב מילא את מקומו של סטף קרי בצורה מעוררת הערכה עם 14 נקודות ו-4 אסיסטים. בצד השני, 25 של לילארד ו-22 של סי ג'יי מקולום לא הספיקו.

קייל לאורי, טורונטו ראפטורס, מול ג'סטיס ווינסלו, מיאמי היט. GettyImages
רק כמעט. לאורי קולע מחצי מגרש/GettyImages

טורונטו - מיאמי 102:96 (ההיט עלו ל-0:1 בסדרה)

הסדרה הכי שקולה בחצאי הגמר הבטיחה וקיימה, במשחק קשוח, פיזי, עם סל ענק שבסופו של דבר לא עזר לראפטורס. נעבור הישר לרבע האחרון: אחרי שלושה רבעים צמודים מאוד עם יתרון קטן לכל צד, גוראן דראגיץ' ומיאמי פתחו מבערים בחלק המכריע של המשחק ועלו ליתרון דו ספרתי. 40 שניות לסיום, שלשה של הרכז הסלובני קבעה יתרון חמש למיאמי ונראתה כמו המסמר האחרון בארון של הראפטורס, אך אז הגיע קייל לאורי: הרכז, שמתקשה לצבור נקודות לאורך כל הפלייאוף ומיעט לקלוע גם הלילה, עלה לזריקת התאבדות מהחצי פחות משנייה לסיום, ושלח את המשחק להארכה. לרוע מזלו, גם ההיט הרבה אופי. למרות המומנטום של הקנדים ההיט פתחו את תוספת הזמן עם ריצת 0:8, וסל גדול של דווין וייד, ששוב לקח על עצמו את המשחק ברגעי ההכרעה עם שבע נקודות בהארכה, מנע מטורונטו להתקרב פעם נוספת.

וייד, שקלע 24 במשחק כולו, עלה למקום ה-16 ברשימת קלעי כל הזמנים בפלייאוף (3,638 נקודות), כשהוא חולף על פני אגדות עבר כמו אלג'ין ביילור וסקוטי פיפן. הוא שוב קיבל חתיכת סיוע מחברו לקו האחורי גוראן דראגיץ', שנראה מצוין בפלייאוף והפעם סיים עם 26 נקודות. ג'ו ג'ונסון הוסיף 16, ג'וש ריצ'רדסון תרם 11.

בצד השני, הראפטורס המשיכו בדיוק כמו בסיבוב הראשון מול אינדיאנה: לאורי (7 נקודות, 3 מ-13 מהשדה) ודרוזן (22, 9 מ-22 מהשדה)התקשו, ולנצ'יונאס כיכב וחשף פעם נוספת את החולשות ההגנתיות של חסן וויטסייד עם 24 נקודות ו-14 ריבאונדים ואפילו טרנס רוס הצטיין עם 19 נקודות, אבל זה לא הספיק.

שחקני טורונטו ראפטורס קייל לאורי, דמאר דרוזן. GettyImages
דרוזן מתקשה לעכל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully