וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת החלומות: 13 נקודות יתרון, שבועיים לסיום

4.5.2016 / 8:00

הקרב על הפרס הגדול של ליגת החלומות מתחמם כשדני קונסנס מוביל ב-13 נקודות יתרון על הדולק אחריו. וגם: הזוכה השבועי שעשה זאת פעם שנייה בשנתיים, ההתפוצצות שלא עזרה למיטשל וואט והמאבק בליגת ה-VIP

one

בווידאו: תקציר ההצגה של גל מקל מול הפועל אילת

המחזור ה-18 בליגת החלומות "אלדן" של מנהלת ליגת העל בכדורסל ו-וואלה! ספורט ננעל אמש (שלישי) עם סיום המשחק בין מכבי תל אביב להפועל אילת מהמחזור ה-31, וגם בסיומו ממשיך דני קונסנס להוליך את טבלת הדירוג המצטבר עם 3,187 נקודות. היתרון של קונסנס על פני המקום השני, קבוצת הפרח בגני, עומד על 13 נקודות, שבועיים לסיום העונה, ואם ישמור על מיקומו בשבועיים הללו יזכה בפרס הגדול - 25 אלף שקלים.

לעמוד ליגת החלומות ולהרשמה

שחקן עירוני נס ציונה מיטשל וואט. ברני ארדוב
43 נקודות מדד. מיטשל וואט/ברני ארדוב

בראש הדירוג השבועי עומד לראשונה העונה מיטשל וואט מעירוני נס ציונה שרשם משחק נהדר עם 43 נקודות מדד, שלא עזרו לקבוצתו לנצח את הפועל חולון. במקום השני ניצב סקוטי ריינולדס, עם 40 נקודות, שעזרו לחולון לשרוד עונה נוספת בליגת העל. את רשימת חמשת הגדולים סוגרים שון דאוסון עם 39 נקודות, גל מקל עם 34 נקודות ודריל מונרו עם 31 נקודות.

הזוכה השבועי בכדורסל MOLTEN הרשמי של מנהלת ליגת העל הוא יאיר קלס, מאמן כדורסל בליגת א' ומנהל כדורסל במגידו, שאף זכה באחד המחזורים בעונה שעברה. קלס, עם קבוצת "הראשונה", הרכיב לא פחות מארבעה שחקנים מחמשת הגדולים - מקל, ריינולדס, דאוסון ומונרו ואליהם צירף את סנדיאטה גיינס, אמאדי אנג'איי, טל אבירם ואיתי שגב ביחד עם המאמן דן שמיר שעזרו לו להגיע ל-226 נקודות, נקודה יותר מהקבוצות שהיו במקום השני.

בליגת החלומות VIP רשמו מספר קבוצות שבוע חלש במיוחד, כשדובר מנהלת ליגת העל שלומי פרי שומר על ההובלה עם 2,932 נקודות, 31 נקודות בלבד מעל "פייק סרוסי", חשבון הטוויטר הנהדר. המנצח השבועי הוא אור שקדי, כתב הכדורסל של וואלה! ספורט עם 179 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully