וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית סל: הפועל גלבוע/גליל ואליצור קרית אתא עלו ל-0:1 בסדרות חצי הגמר

הקבוצה של אריאל בית הלחמי רשמה ניצחון שמיני ברציפות, הפעם כשהביסה את הפועל עפולה 61:83. ג'ייסון סיגרס סיים עם 19 נקודות ושבעה ריבאונדים. 74:77 לקרית אתא על מכבי רעננה, 24 נקודות ו-15 ריבאונדים לדאליס ג'וניור

מאמן גלבוע גליל אריאל בית הלחמי. קובי אליהו
המומנטום נמשך. בית הלחמי/קובי אליהו

שני משחקים נערכו הערב (שלישי) בחצי גמר הפלייאוף בליגה הלאומית בכדורסל. הפועל גלבוע/גליל ניצחה את הפועל עפולה ועלתה ל-0:1 בסדרה, אליצור קרית אתא ניצחה את מכבי רעננה וגם היא עלתה ל-0:1.

seperator

הפועל גלבוע/גליל - הפועל עפולה 61:83 (הפועל גלבוע/גליל מובילה 0:1 בסדרה)
הפועל גלבוע/גליל רשמה את ניצחונה השמיני ברציפות, הפעם כשניצחה ללא קושי 61:83 את הפועל עפולה בביתה, ועלתה ליתרון בסדרת חצי הגמר. אחרי רבע ראשון פושר, פתחה המארחת מבערים ברבע השני שבו ניצחה 10:25 בדרך לניצחון במשחק כולו. ג'ייסון סיגרס בלט עם 19 נקודות ושבעה ריבאונדים.

אליצור קרית אתא - מכבי רעננה 74:77 (אליצור קרית אתא מובילה 0:1 בסדרה)
אליצור קרית אתא המשיכה במומנטום הנהדר שלה גם במשחק הביתי מול מכבי רעננה. הקבוצה, שהפסידה במשחק הראשון בסדרת רבע הגמר להפועל כפר סבא אך ניצחה בסופו של דבר 1:2, עלתה ל-0:1 בסדרת חצי הגמר אחרי ניצחון 74:77 שהגיע לאחר שליטה מוחלטת בשלושת הרבעים הראשונים של המשחק. דאליס ג'וניור בלט עם 24 נקודות ו-15 ריבאונדים, ליאור ליפשיץ וסיימון פרין הוסיפו 16 כל אחד. סמי גיבנס וריאן פירסון קלעו 23 כל אחד אצל המפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully