וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב גברה 85:88 על הפועל אילת

על אף העובדה שהבטיחו את המקום השני, הצהובים הפכו פיגור מוקדם והשיגו ניצחון שסיבך את מאבקי המיקום של קטש. גל מקל היה נהדר עם 29 נקודות. נהריה ניצחה 62:69 את בני הרצליה

one
טרבור אמבקווה שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מילא את החסר. אמבקווה/קובי אליהו

המחזור ה-31 בליגת העל הגיע היום (שלישי) לסיומו עם שני משחקים צמודים. מכבי תל אביב גברה 83:86 על הפועל אילת בחוץ ועירוני נהריה השלימה 62:69 על בני הרצליה ושיפרה עמדות במאבק על הפלייאוף.

טיילור רוצ'סטי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הבטיח את המקום השני. רוצ'סטי/ברני ארדוב

הפועל אילת - מכבי תל אביב

הצהובים ירדו לאילת ופתחו את המשחק לא טוב, כשנקלעו לפיגור דו ספרתי מוקדם, אך הצגה של גל מקל, שסיים את המחצית עם 17 נקודות ואת המשחק עם 29 נקודות, 3 נקודות מרחק משיא הקריירה שלו. מקל וחבריו הפכו את התוצאה ברבע השני ולא התסכלו לאחור. כל אחד משחקני הסגל של הצהובים קלע נקודות ולמרות שאילת נשארה צמודה לאורך רוב חלקי המשחק, החבורה של ז'אן טבק הצליחה לשמור על היתרון שלה ולהשיג ניצחון חסר משמעות עבורה. המארחת איבדה גובה במאבק על המקום הרביעי.

קלעו להפועל אילת: קאליף ווייאט 22 נקודות (6/10 לשלוש) ו-5 אסיסטים, דיאנדרה קיין 20, 6 ריבאונדים ו-5 איבודים, אלישי כדיר 13, 8 ריבאונדים ו-5 איבודים, עמית שמחון 9, לה קווינטון רוס 7 ו-5 ריבאונדים, אפיק ניסים 5 ו-5 אסיסטים, אלאדה אמינו 5, אלון ספיר 4.

קלעו למכבי תל אביב: גל מקל 29 נקודות (8/13 מהשדה) וסחט 9 עבירות, יוגב אוחיון 13, 7 אסיסטים ו-5 חטיפות, סילבן לנדסברג 9 ו-6 ריבאונדים, גיא פניני 8, ריצ'ארד הנדריקס 7, איתי שגב 7 ו-5 ריבאונדים, טרבור אמבאקווה 6 ו-6 ריבאונדים, טיילר רוצ'סטי 5, דרגאן בנדר 2, דגן יבזורי 2.

גל מקל שחקן מכבי תל אביב עם גיא פניני. ברני ארדוב
פתיחה רעה. פניני ומקל/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1

האילתים פתחו את המשחק בצורה אדירה, ועלתה אפילו ליתרון דו ספרתי עם דקות טובות של דיאנדרה קיין ואלישי כדיר. מקל הצליח להוריד מעט את היתרון לקראת סוף הרבע. 11:17 למארחת.

רבע 2

הצהובים התעוררו, מקל המשיך לקלוע מכל מקום כשגם גיא פניני וסילבן לנדסברג החלו לאגור נקודות. דווקא כשנראה היה שמכבי בורחת, וויאט וקיין החזירו את אילת לעניינים והורידו את קבוצתם בפיגור 5 בלבד להפסקה. 35:40 למכבי תל אביב במחצית.

רבע 3

מקל המשיך בהצגה שלו, כשכל שחקן מהסגל של מכבי תל אביב כבר השיג נקודות לפני תום הרבע השלישי. קאליף וויאט החל להתחמם ושמר את אילת בטווח סביר. 53:60 למכבי תל אביב בתום הרבע.

רבע 4

שתי הקבוצות הפסיקו לשמור, מה שעזר לצהובים לשמור על היתרון הקטן שלהם עד הסיום. וויאט החטיא שלשה קריטית, מקל עמד בלחץ מהקו והצהובים השיגו ניצחון חסר משמעות עבורם. אילת איבדה גובה במאבקי המיקום בפלייאוף. 85:88 לצהובים בסיום.

אמאדי אנג'אי שחקן בני הרצליה. מגד גוזני
המרעננת הרשמית. אנג'אי/מגד גוזני

עירוני נהריה - בני הרצליה

משחק לא טוב בנהריה הסתיים בניצחון דחוק של המארחת, שעלתה למקום הרביעי. המארחת פתחה פער מבטיח בחצי הראשון, אך נקלעה לרבע שלישי לא טוב והמשחק הפך צמוד. שתי הקבוצות החטיאו בכמויות ולא נכנסו טוב לקצב. הרצליה הצליחה ללחוץ מעט על הדוושה, אך רבע אחרון מחפיר שהסתיים ב-10:10 העניק את הניצחון למארחת.

קלעו לעירוני נהריה: גילברט בראון 20 נקודות (8/16 מהשדה), 5 ריבאונדים ו-4 איבודים, ריצ'ארד הוואל 17 ו-11 ריבאונדים, מייקל אומה 11, קוואמה ווהן 10, עוודד ברנדווין 8 ו-5 אסיסטים, אורי קוקיה 2 ו-12 ריבאונדים, ערן אסנטי 1. גיל אמיתי (11:47 דקות) שותף, אך לא קלע.

קלעו לבני הרצליה: דרו קרופורד 16 נקודות ו-6 ריבאונדים, ג'יימס סינגלטון 15 ו-7 ריבאונדים, סטיבן דניס 11, 5 ריבאונדים ו-4 חטיפות, כרם משעור 8, 7 ריבאונדים ו-4 חטיפות, דני רובין 6, אמאדי אנג'אי 4 ו-11 ריבאונדים, יפתח זיו 2. אבירם זליקוביץ' (20:32 דקות) וצ'ארלס רודס (08:23) שותפו, אך לא קלעו.

שחקני עירוני נהריה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
יחגגו שוב? שחקני נהריה/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

רבע 1

המארחת פתחה את המשחק היטב עם משחק טוב של גילברט בראון וריצ'רד האוול. האורחת לא הצליחה לקלוע ולתפוס מומנטום. 10:18 לנהריה בתום הרבע הראשון.

רבע 2

נהריה המשיכה בשלה ושמרה על היתרון הדו ספרתי שלה. האואל המשיך להוביל את המארחת, דניס בלט אצל האורחת. 27:39 לנהריה בהפסקה.

רבע 3

האורחת הצליחה לעצור את המומנטום של המקומיים כשקרופורד וסינגלטון הצטרפו לסטיבן דניס והשיגו נקודות חשובות. קוואמה ווהן הצטרף לבראון, אומה והוואל ושמר על היתרון המקומי. 52:59 לנהריה עם תום הכניסה לרבע האחרון.

רבע 4

שתי הקבוצות הציגו את אחד הרבעים החלשים של העונה. התוצאה - 10:10, העניקה את הניצחון למארחת, שעלתה למקום הרביעי בטבלה. הרצליה איבדה גובה גם היא ונראה שלא תצליח להשיג את המקום הרביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully