וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי: "תומאס מולר? ההחלטה היא של המאמן בלבד"

מאמנה של באיירן מינכן בעונה הבאה גיבה את פפ גווארדיולה בנוגע לספסול הכוכב מול אתלטיקו מדריד. אוליבר קהאן מבקר: "הספרדי צריך להיות ישיר יותר בנוגע למטרות המועדון בתקשורת"

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן (ימין) עם תומאס מולר. GettyImages
ישחק בגומלין? פפ ומולר/GettyImages

רבים תהו למה מאמנה הספרדי של באיירן מינכן, פפ גווארדיולה, החליט שלא להרכיב את החלוץ תומאס מולר במהלך הפסד הקבוצה בחצי הגמר הראשון מול אתלטיקו מדריד (1:0). הגרמני כבש שמונה שערים העונה בליגת האלופות, אך במהלך חצי הגמר עלה רק כמחליף לקראת סיום המשחק.

מי שהחליט לתמוך בגווארדיולה הוא המאמן הבא של הבווארים, קרלו אנצ'לוטי. "זה דבר שעלול לקרות לכל מאמן ברגע שהוא מקבל החלטות בנוגע למשחק", אמר האיטלקי. "רבים חולקים על החלטתו, אך אין ספק שהוא האדם שצריך לקבל את ההחלטות האלו. המאמן הוא זה שמודע למצבם של השחקנים בצורה הטובה יותר".

מנגד, גווארדיולה גם סופג ביקורות, כששוער העבר האגדי של באיירן והפרשן אוליבר קהאן טען כי המאמן זהיר מדי בהצהרותיו בתקשורת. "פפ צריך לתת תשובות ישירות יותר כאשר הוא נשאל בנוגע למטרות הקבוצה", אמר קהאן, "הוא תמיד זהיר מדי, אני מניח שזה חלק מהאישיות שלו. עליו להתייחס למטרות הברורות של הקבוצה ולדבר פחות על הדרך בה הם משחקים".

גווארדיולה בדרך לזכות באליפות השלישית שלו בגרמניה, אך אין לו זכייה בליגת האלופות מאז שעזב את ברצלונה. באיירן הפסידה בחצי הגמר הראשון לאתלטיקו מדריד 1:0, ותנסה הערב (שלישי, 21:45, ערוץ 2) להעפיל לגמר לראשונה מאז 2013.

פפ גווארדיולה: "לא הפסדנו במשחק הראשון בגלל שמולר לא פתח"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully