וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל חולון מפרגנים לדן שמיר ורוצים לשמור על סקוטי ריינולדס

3.5.2016 / 9:25

הסגולים על סף הבטחת ההשארות ומשחררים הרבה לחץ. הכוכב האמריקאי עשוי לקבל הצעה לחוזה חדש לפני סיום העונה: "המשחק שלי השתפר מאז שאני פה". יזרעאלי מנסה להרגיע: "לא רוצה לסכם, מפחד שהשמיים יפלו"

one

הפועל חולון התקרבה משמעותית אמש (שני) להשארות לעונה נוספת בליגת העל אחרי הניצחון המשכנע 72:89 על עירוני נס ציונה לעיני 4,700 צופים שיצרו אווירה מחשמלת. הסגולים, ששלטו במשחק מפתיחתו, וברחו ליתרון משמעותי לקראת המחצית אותו לא שמטו, צריכים ניצחון אחד במשחקים נגד הפועל ירושלים ומכבי תל אביב כדי להבטיח רשמית את ההשארות, או לחילופין שאחת מיריבות התחתית - נס ציונה או קרית גת, תפסיד משחק אחד מבין המשחקים שנותרו לה.

כוכב הניצחון היה סקוטי ריינולדס, שעלה למשחק למרות קרע ברצועה האחורית של הרגל, וסיפק את משחקו הטוב בישראל עם 22 נקודות, 9 אסיסטים, 6 ריבאונדים ו-4 חטיפות. בחולון מעוניינים מאוד שריינולדס ימשיך לעונה נוספת ועשויים להגיש לו עוד לפני סיום העונה הצעה לחוזה חדש, "זה היה שבוע קשה, לא עשיתי אימון מלא אחד", אמר ריינולדס בסיום, "כשאני עולה על המגרש אני לא פצוע, וגוני בא אליי לפני המשחק ואמר שאני אזרוק הכל מהחלון ואשחק, אבל כשהוא נותן לי את הגב זה טוב בחבר לקבוצה". על העובדה שהגיע העונה לקבוצת תחתית, לסיטואציה זרה לו, במקום להפועל ירושלים שהתעניינה בשירותיו הוסיף הגארד, "זה העסק, כשהייתי באיטליה זה היה ממש קשה לבלוע שזה קרה, ורציתי ללכת למקום שאני מרגיש מקובל. זה כיף להתחרות על אליפות, בטוח, אבל אני שמח שאני בסיטואציה הזאת כי זה עזר לי כשחקן. המשחק שלי השתפר מאז שאני פה, וזה בזכות הצוות המקצועי והשחקנים שמאמינים ביכולות שלי".

גוני יזרעאלי שקלע 12 נקודות, שחרר בסיום הרבה מאוד אנרגיות אך נשמע שקול מאוד, "מצליח להבין איך הגענו לפה, אבל לא רוצה לסכם, מפחד שהשמיים יפלו, איבדנו חמישה שחקני חמיישייה העונה. נמשיך להתאמן קשה כמו שעשינו השבוע, וננסה לנצח את המשחקים שיש לנו. נמשיך את השלושה שבועות הטובים שלנו. היום שיחקנו כמו קבוצה שכולם מבינים את העניין, כולם למען המטרה, כולם יודעים מה זה אומר אם מפסידים. שמח שכל אחד תרם את שלו, כולם היו מרוכזים, היה ממש כיף".

שחקן הפועל חולון, סקוטי ריינולדס. ניב אהרונסון
שיחק את משחקו הטוב בישראל. ריינולדס/ניב אהרונסון

בקבוצה פרגנו מאוד למאמן דן שמיר, שהכין את השחקנים בצורה נהדרת לשני המשחקים האחרונים, "הוא התנהל בסיטואציה לא קלה, וידע להוציא הרבה מאוד מהשחקנים בדרך שלו", אמרו בחולון. לשמיר יש חוזה לעונה נוספת, שעמד בספק מסוים בעקבות מערכת היחסים הלא טובה בינו לבין מיקי דורסמן, אך במועדון מאמינים כי יוכלו ליישר קו בין השניים לקראת ההמשך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully