וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרי: "מה שלסטר עשתה העונה זה לא ייאמן ונותן תקווה להרבה קבוצות"

קפטן צ'לסי מברך את האלופה הנכנסת ולא שוכח את מאמנו לשעבר: "בנאדם נהדר". הברכות ללסטר ולראניירי זורמות מכל עבר, ליניקר מתכונן להגיש בתחתונים, סוכנויות ההימורים משלמות ואנגליה בטירוף

רויטרס

ההישג המדהים של לסטר סיטי, שהבטיחה אמש (שני) באופן סופי את אליפות הפרמיירליג הכי מטורפת בהיסטוריה ובכלל את אחד התארים הסנסציוניים בתולדות הספורט העולמי, לא השאיר הרבה אנשים ברחבי היבשת אדישים. ההתרגשות סחפה לא רק את השועלים, לא רק את האנגלים, אפילו לא רק את אוהדי הספורט. ברכות זרמו ומוסיפות לזרום מכל עבר כאשר רבות מהן מכוונות באופן מיוחד לקלאודיו ראניירי, המאמן המושמץ שהוביל את לסטר העונה.


פעם בחיים: צפו בשחקני ואוהדי לסטר סיטי חוגגים אליפות נדירה

למזכרת: צפו בעשרת השערים הכי יפים של לסטר סיטי העונה

לראות, ועדיין לא להאמין: המספרים והתמונות של לסטר סיטי העונה

טקס העברת הכפפות הושלם: סיפורו של קספר שמייכל ואביו פטר

פרנק למפארד, שחקן צ'לסי לשעבר כולל בתקופה שראניירי אימן את הקבוצה אמר: "ברכות ענקיות לכולם בלסטר ובעיקר לראניירי. ג'נטלמן ששינה לי את החיים".

קבוצתו לשעבר של ראניירי, יובנטוס: "עבודה טובה אדון ראניירי"

אקסית נוספת, ולנסיה: "אנחנו מברכים את לסטר ובעיקר את המאמן ראניירי"

קפטן צ'לסי, ג'ון טרי: "ברכות ללסטר שהיו מדהימים השנה. היריבות עם טוטנהאם משמעותית אך זה עדיין כואב לנו לאבד את התואר. כואב להעביר אותו ללסטר אבל מגיע להם קרדיט. קלאודיו ראניירי הוא בקלאסה אחרת ואני שמח בשבילו במאה אחוז. דיברתי איתו לפני העונה ואיחלתי לו הצלחה, לעשות מה שהם עשו העונה זה לא ייאמן ונותן תקווה להרבה קבוצות קטנות. הוא מאמן מצוין ובנאדם נהדר. ברכות ללסטר ולשחקנים כי כל העונה כולם אמרו שאת המשחק הבא הם יפסידו אבל הם פשוט המשיכו לנצח".

שחקן העבר של ליברפול והפרשן בהווה: "אין ספק שזה ההישג המדהים בהיסטוריית המשחק, זה חסר תקדים. בעבר היו קבוצות שבאו מלמטה וזכו בליגה אבל זה היה בעולם אחר. עכשיו, מה שלסטר עשו נותן השראה לכל מועדון, מאמן, שחקן ואוהד במדינה שיום אחד זה יכול להיות הם. הכדורגל הפך למועדון סגור עם אותן קבוצות שזוכות שנה אחרי שנה, ואך אחד לא האמין שסיפור כזה יכול לקרות, אבל זה קרה".

מה לסטר עשתה מאז ליברפול זכתה באליפות האחרונה שלה

רובין ואן פרסי: "איזה הישג מדהים"

פירס מורגן, עיתונאי: "סיפור האנדרדוג הגדול בהיסטוריית הספורט"

שחקן ליברפול, חוסה אנריקה: "לגמרי מגיע להם"

צ'לסי, האלופה היוצאת שהעניקה את התואר ללסטר: "הידינק מדווח שהוא קיבל טלפון מראניירי שהודה לו על איך ששיחקנו במחצית השניה"

היריבה האחרונה שנשרה, טוטנהאם, מברכת גם היא:

רומא: ברכות לשועלים מהזאבים של רומא"

קפטן מנצ'סטר סיטי, וינסנט קומפני: "ברכות לאלופת אנגליה החדשה. כבוד"

אחד הסיפורים המוכרים שליוו את האליפות של לסטר הוא הבטחתו של שחקן העבר של הקבוצה והפרשן בהווה גארי ליניקר, שהבטיח בחודש דצמבר שאם הקבוצה תזכה באליפות הוא יגיש את התוכנית הראשונה של העונה הבאה של "משחק היום" בתחתונים בלבד. לאחר הזכייה הוא כבר אישר שיעמוד במילתו.

אשתו לשעבר לא יכולה לחכות:

והנה התגובה הראשונה של ליניקר לאחר הבטחת התואר:

באשר להימורים על התואר של לסטר סיטי, עוד נושא שהעסיק לא מעט אנשים בתקופה האחרונה כאשר נראה היה שההישג שבתחילת העונה הוערך על ידי סוכנויות היימורים בסיכוי של אחת ל-5,000, מתקרב. בסוכנות סקיי בט טוענים כי שילמו 4.6מיליון פאונד למהמרים על לסטר ל-128 אנשים. "הבלתי ייאמן הפך למציאות ואנחנו עומדים לשלם סכומים שאתה צוחק עליהם בתחילת העונה", אמרו, "אין ספק שלסטר לא תקבל 1 ל-5,000 בעונה הבאה". הסוכנות וויליאם היל מעניקה יחסים של אחת ל-25 לזכייה של לסטר בעונה הבאה ואחת ל-16 לירידת ליגה שלה.

שער הטלגרף:

הגרדיאן:

המטרו:

  • עוד באותו נושא:
  • לסטר סיטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully