וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הת'אנדר הדהימו את סן אנטוניו, קליבלנד עלתה ל-0:1 מול אטלנטה

אחרי התבוסה במשחק הקודם, הת'אנדר התעשתו, גירדו ניצחון 97:98 גדול והשוו ל-1:1 בעזרת טעות שיפוט בשניות הסיום ולמרות 41 נקודות של אולדריג'. הקאבס גברו 93:104 על ההוקס, 25 ללברון

שחקני אוקולהומה סיטי ת'אנדר ראסל ווסטברוק, דיון וויטרס. AP
מדהים. ווסטברוק/AP

משחקי הסיבוב הראשון מאחורינו, וכעת פלייאוף ה-NBA מורכב אך ורק מסדרות חצאי הגמר האזוריים. הלילה (בין שני לשלישי) נערכו שני משחקים כאלה: קליבלנד פתחה ברגל ימין את הסדרה מול אטלנטה ועלתה ל-0:1 עם ניצחון 93:104, ואוקלהומה סיטי הדהימה את סן אנטוניו והשוותה ל-1:1 בסדרה עם 97:98 בחוץ.

קווין דוראנט, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
בעזרת השופט. דוראנט/AP

סן אנטוניו (2) - אוקלהומה סיטי (3) 98:97

איזו דרמה אדירה בטקסס. אחרי משחק חד צדדי ותצוגת תכלית במשחק הראשון, הספרס קיוו לעלות ל-0:2 ולצאת למשחקי החוץ בראש שקט, אבל הת'אנדר כמו הת'אנדר שוב עשו את הבלתי מצופה, וגירדו ניצחון ענק שמשנה לגמרי את הסדרה. ברשותכם, נעבור ישר לדקה האחרונה: דוראנט העלה את OKC ליתרון חמש כשנותרו 33 שניות לסיום, אבל למרכוס אולדריג', במשחק ענק, צימק עם שלשה. ראסל ווסטברוק השיב עם שתיים מהקו בצד השני, אבל סרג' איבקה ביצע עבירה מטופשת על אולדריג', שוב הוא, מחוץ לקשת. הסנטר דייק שלוש פעמים מהקו, הת'אנדר לקחו פסק זמן אחרי התקשו להוציא כדור חוץ, ודיון וויטרס ביצע עבירת תוקף ברורה על מאנו ג'ינובילי, שזכתה להתעלמות מפתיעה מהשופטים. המסירה הרעה של וויטרס הגיעה לבסוף הישר לידיים של דני גרין, המהלך הסתיים באיירבול של פטי מילס מהפינה, ונתן את האות לחגיגות של הת'אנדר, כשגרג פופוביץ' מוחה בעצבים לשופט מיד עם הבאזר.

זה היה הערב של OKC כבר מתחילתו: למרות סגנון משחק סוליסטי באופן קיצוני שככל רק שני שחקנים עם יותר מ-0 בטור האסיסטים במשך שלושה רבעים, ווסטברוק ודוראנט שמרו על פער סביר מהספרס ברוב שלבי המשחק. עמוק בתוך הרבע השלישי ווסטברוק עוד העלה את הת'אנדר ליתרון 11, אך הספרס הצליחו לחזור ולא להשלים את הקאמבק עד תום, גם בגלל החלטת השיפוט המשונה. ווסטברוק סיים עם כמעט טריפל דאבל כשניפק 29 נקודות, 7 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, קווין דוראנט סייע לו עם 28, 7 ו-4, וסטיבן אדמס וסרג' איבקה נתנו יופי של תפוקה מתחת לסלים עם 12 נקודות כל אחד. מנגד, למרכוס אולדריג' שוב היה בלתי ניתן לעצירה עם 41 נקודות ו-8 ריבאונדים, שהפכו אותו לשחקן השלישי בתולדות הספרס שקולע למעלה מ-70 נקודות בשני משחקים רצופים בפלייאוף, אך גם זה לא הספיק ביום פושר של קוואי לאונרד )14 נקודות, 7 מ-18 מהשדה) וכל היתר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
עוד הצגה. לברון/AP

קליבלנד (1) - אטלנטה (4) 93:104

משהו טוב קורה לקאבס בכל פעם שניצבת מולם היריבה מג'ורג'יה. אחרי שטאטאה אותה בגמר המזרח בעונה שעברה וניצחה את כל המפגשים מולה בעונה הרגילה, המומנטום של קליבלנד מול ההוקס נמשך גם הלילה. למרות תקופת ההמתנה הארוכה יחסית ללא משחק, לברון וחבריו נראו רעננים וחדים בפתיחה. את הרבע הראשון הם סיימו ביתרון 19:30, ושמרו על יתרון דו ספרתי במשך רוב שלבי המחצית הראשונה, כשג'יימס עושה הכל מהכל, ומחפה על יום קליעה חלש של קווין לאב.

ההוקס לא ממש מצאו תשובות לעוצמה והכישרון של הקאבס, עד שלפתע, אחרי פיגור 18 באמצע הרבע השלישי, משהו השתחרר והם החלו לנגוס בהפרש ולהתקרב. הם הגיעו לפתיחת הרבע האחרון במינוס חמש בלבד, כשדניס שרודר, במשחק הפלייאוף הטוב בקריירה הקצרה שלו, בלתי ניתן לעצירה. אטלנטה עוד הספיקה להוביל ולהיכנס לחמש הדקות האחרונות של המשחק בשוויון, אבל שלשה חשובה של ג'יי אר סמית' ומהלכים מצוינים של לברון וקיירי אירווינג הגדילו שוב את ההפרש לדו ספרתי, והספיקו לניצחון נוסף על החבורה של מייק בודנהולזר.

לברון ניפק 25 נקודות, 7 ריבאונדים, 9 אסיסטים ו-5 חטיפות, כשקיירי אירווינג ממשיך את הפלייאוף החיובי שלו עם 21 ו-8 אסיסטים משלו. קווין אמנם סיים עם דאבל-דאבל (17 נקודות ו-11 ריבאונדים), אך תקשה מאוד התקפית וסיי עם 4 מ-17 בלבד מהשדה. מנגד שרודר הצטיין כאמור עם 27 נקודות (שיא קריירה בפלייאוף), בעוד שקנת בייזמור הוסיף 16 ו-12 ריבאונדים. פול מילסאפ ואל הורפורד, שהיו אמורים להיות היתרון היחסי של ההוקס בסדרה, סיימו עם 17 ו-10 נקודות בהתאמה, אבל דייקו באחוזים רעים מהשדה (מילסאפ 6 מ-19, הורפורד 4 מ-13).

: ג'יי אר סמית', קליבלנד קאבלירס. AP
שוב חוגגים. ג'יי אר סמית'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully