וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "זה יום שאנחנו יכולים להיות מאוד גאים בו"

2.5.2016 / 23:36

הפועל חולון הביסה את נס ציונה והיא במרחק נגיעה מהבטחת ההישארות. המאמן הוסיף: "ריינולדס ווינר גדול". עופר ברקוביץ': "המשחק הזה היה מביך מבחינתנו, הופעה מעליבה"

one

הפועל חולון רשמה הערב (שני) ניצחון גדול 72:89 על עירוני נס ציונה, שקירבה אותה משמעותית להבטחת ההישארות. אחרי חודשים ארוכים וקשים, הסגולים נמצאים במרחק נגיעה מחוף מבטחים. "רשמית עוד לא נשארנו, אבל זה בטוח צעד חשוב,, אמר המאמן דן שמיר, "זה לא הזמן לסכם, אבל זה כן יום שאתה יכול להיות גאה בו מאוד".

שמיר הוסיף: "שיחקנו המון משחקים בחודשים האחרונים עם הרגשה של משחק עונה, כך שאנחנו משופשפים בעניין הזה. הרבה מאוד אנשים אצלנו יזכרו את התקופה הזאת כל החיים בצורה טובה כי עשינו דברים שלא תמיד אפשר להוציא את זה מעצמך. ריינולדס? אני לא מכיר את סקוטי כמו אחרים, אבל הוא ווינר גדול. הוא הגיע בסיטואציה כזאת והמספרים מדברים, זה בלתי נתפס. ההגעה שלו היא צעד יוצא מן הכלל של המועדון וזה מעיד יותר מהכול עליו".

מאמן נס ציונה, עופר ברקוביץ': "לא הופענו היום למשחק. אין ויכוח, זו הופעה נוראית שלנו, מגיע לחולון קרדיט, הם עשו את מה שצריך בצורה יוצאת מן הכלל. לא היינו קרובים אפילו, לא באנרגיות, לא באינטנסיביות ולא בתוכנית המשחק. קיבלנו בעיטה חזקה בתחת, נצטרך להתאפס ולייצב את עצמנו כי יש לנו משחק סופר חשוב באשדוד. מה שאני אגיד לשחקנים שלי יהיה חריף. לא הצלחנו להראות כלום. המשחק הזה היה מביך מבחינתנו, הופעה מעליבה".

מאמן עירוני נס ציונה, עופר ברקוביץ'. ניב אהרונסון
אכזבה עצומה. ברקוביץ'/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully