וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ורדר ברמן הביסה 2:6 את שטוטגרט ושלחה אותה מתחת לקו האדום

דרמה בתחתית: ברמן הורידה את יריבתה במקומה למקום ממנו נושרים ליגה. ברטלס (צמד), בארבה (עצמי), אוזטונלי, פיסארו ואוג'ה כבשו. בספרד: לבנטה ירדה מעשית אחרי 3:1 מול מלאגה

one
שחקני ורדר ברמן חוגגים שער. GettyImages
הצגה גדולה. שחקני ברמן חוגגים/GettyImages

המחזור ה-32 בבונדסליגה הסתיים הערב (שני) עם קרב תחתית פרוע, בו ורדר ברמן הביסה 2:6 את שטוטגרט והורידה אותה במקומה אל מתחת לקו האדום.

בתחילת המשחק, ברמן הייתה במקום ה-17 עם 31 נקודות בבלד במאזנה ושטוטגרט במקום ה-15, עם 33 נקודות ויחס שערים טוב בשער אחד מפרנקפורט, אבל התבוסה שלחה אותה, שני מחזורים לסיום, אל המקום ממנו יורדים ליגה.

פין ברטלס כבש לברמן בפתיחה (10), אבל דניאל דידאבי איזן (26). עד להפסקה, ברמן החזירה את היתרון עם שער עצמי של פדריקו בארבה (33) ועוד שער לבין מטה אוזטונלי (42).

בארבה החזיר מעט מכבודו עם שער מצמק בדקה ה-53, אבל עד לסיום ברמן הפכה את הניצחון למוחץ עם שערים של קלאודיו פיסארו (64), עוד אחד של ברטלס (80) ואחרון של אנתוני אוג'ה (86).

* המחזור ה-36 בספרד ננעל הערב עם 1:3 דרמטי של מלאגה על ללבנטה, שירדה מעשית לליגה השנייה. דויה קופ כבש למלאגה (30) וחוסה לואיס מוראלס איזן לצפרדעים (42), אבל קופ הכפיל את מאזנו בדקה ה-89 וצ'ורי קסטרו סגר עניין (91). בעקבות התוצאה, שני מחזורים לסיום, לבנטה שש נקודות מתחת לקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully