וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ראמביס עשוי לשמש כעוזרו של דיוויד בלאט, שמועמד גם ליוסטון"

ב"ניו יורק פוסט" טוענים שבפגישה בין הישראלי ופיל ג'קסון דובר רק על אפשרות שאקס קליבלנד ישמש כמאמן ראשי: "פיל קיבל עליו המלצות מסטיב קר". בלאט צפוי להתראיין גם אצל הרוקטס

צילום מסך

בווידאו: משחק מקדים עוסקת (גם) בשאלת דיוויד בלאט

עוד יום חלף ושני דברים נותרו כשם שהיו: לניו יורק עדיין אין מאמן חדש, ולדיוויד בלאט עדיין אין קבוצה חדשה. השניים כמובן קשורים אחד בשני, ובתקשורת בתפוח הגדול עוסקים גם הערב (שני) במועמדות של הישראלי לתפקיד היורש של קורט ראמביס.

ב"ניו יורק פוסט" טוענים שבלאט עדיין בתמונה, וכעת גם מדווחים שבניגוד למה שנכתב במספר כלי תקשורת אחרים, בפגישה עם פיל ג'קסון לא דובר על אפשרות שהישראלי ישמש כעוזר מאמן של ראמביס, כי אם רק כמאמן ראשי.

"הניקס מאמינים שבלאט יהיה מאמן ראשי בעונה הבאה - בין אם ב-NBA או באירופה", נכתב ב"ניו יורק פוסט". "בלאט צפוי להתראיין ביוסטון וסקרמנטו. לראמביס ככל הנראה יוצע להיות מאמן התקפת המשולש של בלאט אם אגדת הכדורסל הישראלית ינצח את הסיכויים וימונה. הקשר המרכזי של בלאט לניקס הוא סטיב מילס, אחד מחבריו הטובים ביותר שחלק איתו קו אחורי בפרינסטון בסוף שנות השבעים. הם גם היו בחתונות אחד של השני. לקיחת בלאט תסמן את התחלת העברת הלפיד של ג'קסון ליורש שלו מילס. ג'קסון ככל הנראה קיבל המלצות ממאמן גולדן סטייט סטיב קר, שכמעט לקח את בלאט כעוזרו לפני שנתיים".

עוד ציין העיתונאי מארק ברמן: "לקיחת בלאט תהיה אירונית לכרמלו אנתוני, שלכאורה יצר לובי נגד מינוי ראמביס. עם זאת, בלאט לא הסתדר עם לברון ג'יימס בקליבלנד כחלק מברית בחדר ההלבשה שכללה את חבריו של אנתוני ג'יי אר סמית' ואימאן שאמפרט. שני שחקני הניקס לשעבר. אחד החסרונות של בלאט בקליבלנד הוא שהיה רגיש מדי עם הצגתו כמאמן צעיר לאחר ההצלחה שלו מעבר לים. "הוא זעף על התקשורת שהתייחסה אליו כרוקי", אמר אחד המנהלים בליגה. "בעולם של לברון, מה שהוא עשה באירופה לא היה רלוונטי"".

דייויד בלאט מאמן קליבלנד. GettyImages
"בניקס מאמינים שבלאט יאמן בעונה הבאה - באירופה או ב-NBA". בלאט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully