וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "בפלייאוף נהיה שווים ניצחונות נגד ירושלים"

2.5.2016 / 7:59

אכזבה אצל האדומים אחרי איבוד 21 נקודות היתרון נגד האלופה ומוליכת הטבלה, אך קיימת אופטימיות מהיכולת. מתן נאור: "כולם שמו את מה שיש להם על המגרש". ביקורת על החילופים של אברהמי

one

21 נקודות יתרון ברבע השלישי לא הספיקו אמש (ראשון) להפועל תל אביב נגד הפועל ירושלים כדי לרשום ניצחון ליגה רביעי ברציפות כשהשחקנים של שרון אברהמי מפסידים בסיום 93:92. בהפועל, שהגיעו למשחק בסגל חסר ללא נייט רובינסון המורחק ועם ג'ף אלן על רגל אחת כשהוא לא מסוגל לסיים את המשחק, סיימו את המשחק מאוכזבים מאוד, בעיקר מההחלטות בסיום ומההפסד, אך לא מהיכולת שאפיינה את הקבוצה לאורך רוב שלבי המשחק.

"כשצמודים לפעמים מפסידים. זה לא מוריד מהאכזבה שלי, כשמגיעים למשחק צמוד, לפעמים מנצחים ולפעמים מפסידים", סיכם הקפטן מתן נאור, "היינו קצת קצרים, זה לא שברגע שדונטה לא משחק אין להם שחקן בעמדה, פתחנו את המשחק טוב ועשינו עוד בריחה, קבוצה עם המון כישרון, כשזה נהיה צמוד זה יכול להגמר לשני הכיוונים. הייתה הרגשה של מומנטום. מה שמשנה בסופו של דבר זה איך עולים למגרש, אין לי טענה לאף אחד, להיפך, כולם שמו את כל מה שיש להם על המגרש, זה רק מה שאפשר לבקש. נכון שזה מאכזב, אבל גאה ממה שעשינו על המגרש".

מסביב לקבוצה היו טענות לחילופים של המאמן אברהמי שאיחר בהחזרתו של דמטריוס קונגר ברבע הרביעי ולא נתן מספיק קרדיט לדניאל איידן שרשם משחק טוב עם 7 נקודות ב-11 דקות. הפועל הדפה מומנטום ירושלמי ברבע הרביעי וברחה ליתרון דו ספרתי, לפני שהמשחק ברח לה, "יש שתי קבוצות על המגרש, הם קבוצה מאוד כשרונית עם הרבה יכולת, נלחמנו עם כל מה שהיה לנו, ניסיתי להכניס חמצן מחורים אחרים גם, הייתי מאוד עייף בסוף, מתאר שהיו עוד כמה שחקנים עייפים", ניסה להסביר נאור, "גם ג'ף שסוחב את הרגל ועשה הכל. שמח מאיך שדניאל עלה והיה מצוין, תמיר נתן דקות מצוינות מהספסל. נלחמנו ואין לי טענה לאף אחד, ברור שזה מאכזב, אבל זה הספורט".

בקבוצה מאמינים שביחד עם רובינסון, שישוב לשחק בשבוע הבא בדרבי התל אביבי, יש להם סיכוי אמיתי להגיע לפיינל פור, כשאם לא תהיה הפתעה גדולה, הם צפויים לפגוש את ירושלים בפלייאוף, להם הפסידו כבר בשישה משחקי ליגה רצופים. "בפלייאוף נהיה שווים ניצחונות נגד ירושלים", אמר אחד השחקנים בסיום ונאור הוסיף: "בשורה התחתונה זה לא הסדרה שנקבעה, אני מסכים שיש סבירות גבוהה שזאת תהיה הסדירה, הנבואה ניתנה לשוטים. משחקים מתפתחים, הם באים פייבוריטים נגדנו, היה וזאת תהיה הסדרה. מהצד שלנו נעשה את המקסימום".

מתן נאור שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"זה היה יכול ללכת לשני הכיוונים". נאור/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully