וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין: "זה אחד הניצחונות הגדולים שלנו העונה"

1.5.2016 / 23:20

גארד הפועל ירושלים נשמע מרוצה אחרי ה-92:93 מול הפועל תל אביב: "שאפו לכולם על היכולת במחצית השנייה". דני פרנקו: "היום הפסדנו ואז הראינו לעצמנו איך להתנהג כדי לנצח"

one

הפועל ירושלים הצליחה לחזור הערב (ראשון) מפיגור של 21 נקודות וניצחה 92:93 את הפועל תל אביב בדרייב אין כשאי ג'יי רולנד קולע שלשה מדהימה מעט לפני הסיום ומסדר לאלופה ניצחון ליגה עשירי ברציפות.

השלשה המדהימה של רולנד/ברני ארדוב

גארד ירושלים יותם הלפרין, שהיה מצוין עם 20 נקודות, אמר: "לבוא בפיגור 17 כשהפועל כל כך צריכה את הניצחון, ועוד בלי דונטה, זה אחד הניצחונות הגדולים שלנו. שאפו לכולם על החצי השני. אולי זה ייתן לנו מכה לגבי מה אנחנו יכולים לעשות ומה אנחנו לא עושים מספיק טוב. אסור שיקרה לנו מה שקרה במחצית הראשונה בפלייאוף. אסור להיכנס לכזה בור, נלמד מזה".

מאמן ירושלים דני פרנקו אמר בסיום: "אולי לא להלביש את דונטה היה רעיון לא טוב. קיבלנו הרבה נקודות בחצי הראשון ויש פה מוסר השכל. היום הפסדנו מבחינתי והראינו לעצמנו איך להתנהג כדי לנצח. הבאנו הרבה לב. היה קהל אדיר שהחזיר אותנו למשחק, היו איתנו גם ברגעים הקשים. היה עדיף שדונטה נח היום, הוא לא עוד שחקן. אין לו שום בעיה לשבת בצד כדי לטפל בפציעות שלו. מניח שהוא יחזור במשחק הבא. הבטחנו את המקום הראשון ובאנו בספיריט לא טוב, אבל נצטרך לזכור את החצי הראשון הזה".

מאמן הפועל תל אביב שרון אברהמי אמר: "היינו קצרים מאוד היום, שיחקנו עם שניים וחצי זרים, שני שחקנים משמעותיים - נייט רובינסון וג'ף אלן - לא שיחקו. תמיר בלאט ודניאל איידן עלו והיו מצוינים. בכדור האחרון היינו צריכים לנסות להוציא עבירה ולא לזרוק מרחוק, בסוף זה נקודה לפה או נקודה לשם. הפועל ירושלים הייתה בסגל מלא, אנחנו מאוכזבים מההפסד אבל גאים בדרך. גאים בדרך שבה שיחקנו.

"ניצחנו עכשיו בארבעה משחקים צמודים מתוך החמישה האחרונים, עכשיו הפסדנו. את הניצחונות החשובים עשינו מול הקבוצות שמתמודדות מולנו, שיחקנו לפרקים את הכדורסל הכי טוב ששיחקנו העונה. היינו קצרים וזה עלה לנו במשחק. בסדרה אני מקווה שכולם יהיו בריאים ויהיו לנו יותר אפשרויות. רולנד עשה קליעה גדולה במעבר בסוף. מאוד מאוכזבים שאיבדנו 21 הפרש, אבל צריך לתת לנו קרדיט על הצורה ששיחקנו בה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully