וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראניירי יפספס את רגע הזכייה? ווס מורגן: "נקודה בכיוון הנכון"

מאמן לסטר, שחגיגות האליפות שלה נדחו בעקבות התיקו עם יונייטד, יהיה על מטוס כשייגמר המשחק בין טוטנהאם לצ'לסי: "חשוב שהראנו אופי". הבלם: "אנחנו קבוצה עמידה". וגם: מה האחוזים לזכייה של טוטנהאם?

one
דני דרינקווטר שחקן לסטר. GettyImages
דרינקווטר מאוכזב/GettyImages

לסטר לא הצליחה לנצח היום (ראשון) את מנצ'סטר יונייטד כשסיימה ב-1:1 באולד טראפורד ולא זכתה, כפי שחלמה, להניף את גביע האליפות כבר במשחק מול השדים האדומים. ווס מורגן הצליח להעניק לקלאודיו ראניירי נקודה כשהשווה את התוצאה אחרי שער של אנתוני מרסיאל לזכות המארחת. בלסטר גם מודאגים מכך שדני דרינקווטר, שהורחק אחרי עבירה על ממפיס דפאיי, לא יוכל לשחק במשחק הבא מול אברטון.

קלאודיו ראניירי אמר לאחר המשחק: "ההופעה שלנו הייתה טובה אחרי הדקה ה-15. יונייטד פתחה טוב, אבל הראנו לב וידענו שנגיב במוקדם או במאוחר. היינו צריכים להגיב ולמזלנו, בבעיטה החופשית הראשונה כבשנו. יונייטד לחצה אותנו טוב מאוד. חשוב שהראנו אופי ומנטליות. אני מרוצה מההופעה שלנו".

ראניירי אגב, יהיה על מטוס בסיום המשחק בין טוטנהאם לבין צ'לסי ועלול לפספס את הרגע בו קבוצתו תזכה באליפות.

האחוזים שטוטנהאם תזכה באליפות, איך נגיד, לא גבוהים

כובש השער, ווס מורגן, אמר בסיום: "היה קשה מאוד מול קבוצה ששלטה בכדור, אבל אנחנו קבוצה עמידה וזו נקודה חשובה בכיוון הנכון".

במקביל, באנגליה בטוחים שטוטנהאם לא תנצח מחר את צ'לסי ולמעשה תעניק ללסטר את האליפות. הפעם האחרונה שטוטנהאם ניצחה את צ'לסי בסטמפורד ברידג', גארי ליניקר כבש את שער היתרון. כל איבוד נקודות של התרנגולים יספיק לחבורה של ראניירי כדי לחגוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully