וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפיב"א אירופה דורשים מהאיגודים השונים הבטחות לצעדים מול הקבוצות

1.5.2016 / 14:54

נציגי היורוליג ופיב"א אמורים להפגש השבוע כדי לנסות ולפתור את המשבר ביבשת, כשנציגי הארגון השולט באיגודים דורשים הבהרות לגבי צעדים שיבוצעו, כולל מול קבוצות שנפגשו עם הנהלת היורוליג השבוע, ביניהן הפועל ירושלים

ג'ורדי ברתומאו מזכ"ל פיב"א היורוליג. ברני ארדוב
המאבק נמשך. ברתולומאו/ברני ארדוב

המאבקים בין פיב"א אירופה להנהלת היורוליג המשיכו גם בסוף השבוע האחרון, כשבלונדון נפגשו נציגי קבוצות היורוליג והיורוקאפ עם הנהלת הארגון וקבוצת IMG שחתמה על ההסכם מולם, ובפריס נפגש הוועד המנהל של פיב"א אירופה. נציגי שני הארגונים אמורים להיפגש ביום שלישי הקרוב, כדי לנסות ולראות האם יש מצב לסיים את הסכסוך ביניהם מבלי להגיע לבתי משפט, כשעדיין לא נוסחה הצעת פשרה מסודרת שתרצה גם את פיב"א אירופה וגם את היורוליג. בינתיים ביורוליג וביורוקאפ אישררו את תוכנית המשחקים לקראת העונה הבאה.

בפיב"א אירופה הוציאו היום הודעה לתקשורת בא נכתב: "הועדה המנהל עבר על כל ההודעות של 14 האיגודים שהושעו (ביניהם ישראל, א.ש), ואנחנו מרוצים מהמצב מההבנה של האיגודים האירופיים והנסיונות לפתור את הנושאים בתוך המדינות. בעקבות ההודעה של היורוליג על שיטת המשחקים שלהם ולוח המשחקים לעונת 2016/17, הועד המנהל החליט לבקש הבהרות ממספר איגודים, לבקש הבטחות לפי החלטת הנהלת פיב"א אירופה, כולל מליגות ו/או קבוצות שהיו בישיבת הנהלת היורוליג ב-29 לאפריל (את ישראל ייצגו מכבי תל אבוב והפועל ירושלים, א.ש), ולהשעות את ההכרה בליגה האדריאטית בעקבות ההתפחתויות באזור האקס יוגוסלבי".

עדיין לא ידוע מה הצעדים המדויקים שפיב"א מצפה מהאיגודים השונים, כולל איגוד הכדורסל, לבצע. כפי שפרסמנו כבר בשבוע שעבר, בהפועל ירושלים מתכוונים לשחק בעונה הבאה ביורוקאפ, וזאת למרות ההודעה של איגוד הכדורסל כי הם מחויבים לפיב"א אירופה.

  • עוד באותו נושא:
  • יורוליג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully