וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה סוערת מתופעת מקסים פלקושצ'נקו: הגישושים, השדרוג ו"בדק הבית"

1.5.2016 / 13:10

השחקן הצעיר לא מפסיק לכבוש: בסביבתו מאמינים שיישאר בהפועל חיפה ("אלא אם תגיע הצעה שאי אפשר לסרב לה"), מצפים מיואב כץ לחוזה משודרג, וסוכנו תוהה: "איך עד עכשיו הכישרון הזה לא קיבל דקות?"

one

בצל מאבקי ההישרדות של הפועל חיפה, בקבוצה מתעסקים גם בתופעת מקסים פלקושצ'נקו, שבשלושה משחקים בהם שיחק העונה כבש שלושה שערים ושני בישולים. בחיפה כבר זוכים לגישושים מקבוצות שמבררות לגבי השחקן, אלא שכרגע המגמה היא להשאיר את השחקן בקבוצה.

עם זאת, בסביבתו של הקשר הצעיר מקווים שהבעלים יואב כץ, שהצהיר שיבנה בשנה הבאה את הקבוצה סביבו, ישדרג את מעמדו הן מבחינה מקצועית והן מבחינה כלכלית. בנוסף, בסביבתו של השחקן הסבירו שבשלב זה הוא מעוניין להישאר בחיפה ולהוות בה שחקן משמעותי בעונה הבאה לאורך עונה שלמה, ושאם יעבור לקבוצה אחרת, זה יהיה רק לקבוצה גדולה שמתכוונת לבנות עליו כשחקן הרכב.

גם חבריו של פלקושצ'נקו לקבוצה שוחחו איתו וייעצו לו לא להתפתות לעבור בעונה הבאה לקבוצה אחרת. "אמרנו לו שהוא צריך לחוות עונת בוגרים שלמה בקבוצה שהוא יקבל בוודאות את הקרדיט", הסבירו כמה מחבריו, "לפי מה שאנחנו מבינים ממנו, הוא יישאר בקבוצה".

מקסים פלקושצ'נקו שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
יישאר, אלא אם... פלקושצ'נקו/קובי אליהו

גם סוכנו שחר גרינברג הבהיר שהשחקן יישאר ככל הנראה בחיפה, אך הוסיף ביקורת על כך שהוא לא שיחק במשך כל העונה. "בקיץ הקרוב מקסים נשאר בהפועל חיפה, רק הצעה לשחקן שאי אפשר לסרב לה תטרוף את הקלפים. אני גם מצפה ובטוח שיואב כץ יראה הערכה וישדרג את חוזהו של השחקן כשחקן המשמעותי ביותר היום בהפועל חיפה, אבל זה יקרה בסוף השנה שהפועל תבטיח הישארות.

"במקביל, כחיפאי וכאחד שמייצג צעירים, אני גם מצפה ממנו שיעשה אצלו בדק בית מעמיק ויחקור כיצד יכול להיות שכל המאמנים שאימנו אצלו לא נתנו לכישרון הזה דקות! שערורייה, כי אני אישית יודע שהמערכת כולל רון פלדהיים, אפרים גבאי ורם בן מיכאל כל הזמן דחפו שישחק. מגיע קרדיט גדול לאלי כהן שגם ברגעים קריטיים עבור הקבוצה כן נתן קרדיט לשחקן צעיר ונתן לו את הביטחון.

"ובהערת אגב, אני מקווה שהמקרה הזה של מקסים לא ייעלם מעיני מאמנים אחרים, יש הרבה כישרונות צעירים, צריך רק לתת להם. תראו גם מעבר לכביש במכבי חיפה - חבשי, לביא, ג'אבר... בבוגרים, וגם שם מחלקת הנוער מפוצצת בכישרון, ערן ביטון, מוחמד עאווד, שון וייסמן, עמית זנטי ועוד. לא חסר כישרון, אבל צריך מאמנים שיתנו יד לכישרון ויעזרו לו לפרוץ.

"בנוגע למקסים, הוא כמו שאמרתי יישאר בהפועל חיפה אלא אם יקרה משהו מיוחד, ובכל מקרה, אם בקבוצה יחליטו למכור אותו, הוא יסכים לעבור רק לקבוצה בה הוא ישמש כפקטור מקצועי ולא כשחקן משלים".

עוד באותו נושא

הפועל חיפה מרוצה מהאופי, אנטולוביץ' חוטף: "מי עקב אחריו?"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully