וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה מרוצה מהאופי, אנטולוביץ' חוטף: "מי עקב אחריו?"

1.5.2016 / 7:59

בכרמל שבעי רצון אחרי עוד משחק בו חזרו מפיגור, פלקושצ'נקו שוב קיבל שבחים: "בסוף העונה יצטרכו לתת תשובות למה הוא התחיל לשחק רק עכשיו". השוער ספג ביקורת חריפה: "פחות טוב מקובארז'"

one

תחושות מעורבות אצל אנשי הפועל חיפה אחרי התיקו 3:3 אמש (שבת) עם הפועל תל אביב. בקבוצה היו מרוצים מהנקודה ומהעובדה שחזרו פעמיים מפיגור. "הראינו בזמן האחרון שיש לנו אופי אדיר", אמר גורם במועדון. "כבר שני משחקים שאנחנו חוזרים מפיגור. מגיע כל הכבוד לכולם על האופי".

מי שזכו למירב המחמאות היו חנן ממן, הישאם כיוואן ושלומי ארבייטמן, שכבש צמד. "אני מרגיש טוב, לקח לי זמן להיכנס לעניינים", אמר החלוץ. "אני שמח שסוף סוף זה הגיע והמטרה החשובה עכשיו היא להישאר בליגה. כל משחק עכשיו הוא מלחמת עולם וכל אחד במועדון יודע את החשיבות של המשחקים שנותרו".

שחקני הפועל תל אביב חוגגים/קובי אליהו

מי שעוד קיבל שבחים הוא מקסים פלקושצ'נקו, שהמשיך להרשים והעלה את מאזנו לשלושה שערים ושני בישולים בשלושת המשחקים האחרונים. בהפועל חיפה כבר טוענים כי יש לבנות את הקבוצה סביבו בשנים הקרובות. "בסוף העונה יצטרכו כולם לתת את התשובות למה מקסים שיחק רק לקראת סוף העונה", הסביר גורם. "כולם מדברים כבר מעכשיו עם יואב שאסור יהיה למכור אותו ולא משנה אם הקבוצה תהיה בליגת העל או בלאומית".

מי שדווקא ספג ביקורות חריפות מאוד, בעיקר מצד חבריו לקבוצה, היה השוער מריאן אנטולוביץ'. "שחררו את קובארז' כדי להביא שוער זר אחר ובסוף הביאו מישהו פחות טוב", אמר אחד השחקנים. "לא ברור מי עקב אחריו והחליט שהוא שוער שיכול להשאיר קבוצה בליגה או לעזור לה בכלל".
שחקן אחר בקבוצה גם השמיע ביקורת כלפי השוער. "הפועל תל אביב הגיעה לשלושה מצבים וכבשה שלושה שערים שבכולם יש לשוער חלק. אני מקווה שלא נזכור את איבוד שתי הנקודות הללו כמה שהוריד אותנו ליגה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully