וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחושות קשות בעירוני קרית שמונה, איזי שרצקי: "שערורייה איך שהקבוצה נראית"

1.5.2016 / 8:12

הבעלים עקץ את שחקניו בחדר ההלבשה לאחר ההפסד להפועל כפר סבא: "לא יכול להיות שניצחנו פעם אחת בחצי שנה". אחד השחקנים: "התנאים טובים, יש שקט אבל עדיין אנחנו נראים מזעזע. כל אחד מאיתנו יצטרך לעשות חשבון נפש בסיום העונה"

one

ייאוש. כך אפשר להגדיר את התחושות בעירוני קרית שמונה לאחר שהקבוצה הפסידה גם אמש (שבת), 2:1 להפועל כפר סבא, הפסד שבגינו ירדה למקום ה-12, כשרק הפרש שערים מונע ממנה להיות מתחת לקו האדום שם נמצאת הפועל עכו. שלומי דורה ישב בסיום המשחק מחוץ לחדרי ההלבשה, ופניו אמרו הכול. גם מאמן הכושר, ערן שדו, היה נראה מדוכדך כששחקנים אף העידו כי הזיל דמעה. כמובן שגם הבעלים איזי שרצקי נראה היה מיואש מהסיטואציה. במהלך המשחק אמר לסובבים אותו שהוא מאוכזב מאוד מהקבוצה ("שערורייה איך שהיא נראית") וממאמנו דורה.

הבעלים כבר לקח החלטה לפיה דורה לא ימשיך בעונה הבאה גם אם הקבוצה תישאר בליגה, והוא יחליט על זהות המאמן שיעמוד על הקווים בעונה הבאה לאחר שיתברר באיזו ליגה תשחק עירוני קרית שמונה. אם היא תרד ללאומית, שרצקי ייתן במה לשחקני נוער רבים. אגב, הבעלים נכנס לחדר ההלבשה בסיום המשחק ועקץ את השחקנים: "זה פשוט לא ייאמן שלא ניצחנו העונה אפילו פעם אחת את הפועל כפר סבא. לא ייאמן".

"מה יש לי לנזוף? בכולם אני אנזוף? אנחנו במצב לא טוב, לא יכול להיות שניצחנו פעם אחת בחצי שנה", הוסיף הבעלים כשנשאל האם צעק על שחקניו. "כולם מיואשים וזה ברור", אמר אחד השחקנים. "אין פה שחקן אחד שיכול להעיד על עצמו שהוא עושה עונה נורמלית. גם בכל קבוצה אחרת מרגישים לחץ ובלגן. אנחנו מקבלים תנאים טובים ויש רוגע ועדיין אנחנו נראים מזעזע. אחרי שתסתיים העונה הזו כל אחד מאיתנו יצטרך לעשות חשבון נפש ענק למה הוא נראה כל כך גרוע".

העונה המסויטת של שלומי דורה: אורן יוסיפוביץ עם ה-11 של השבת

ליגת העל: הפועל כפר סבא ניצחה את עירוני קרית שמונה 1:2

שלומי דורה על סף התהום/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully