וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוסי ספארובה זכתה בטורניר פראג, קולשרייבר ותים בגמר מינכן

הצ'כית זכתה בטורניר במדינתה לאחר שלא ניצחה באף משחק מתחילת השנה והתאוששה בפראג. ספארובה ניצחה 6:3, 1:6, 4:6 את סטוסור. קולשרייבר ניצח 1:6, 4:6 את פוניני, ישחק נגד דומיניק תים

לוסי ספארובה טניסאית צ'כית. AP
מתחילה לחזור לעצמה. ספארובה/AP

לוסי ספארובה זכתה היום (שבת) בטורניר פראג מסבב האינטרנשיונל של ה-WTA. הצ'כית הוותיקה, המדורגת במקום ה-16 בעולם, הגישה 14 אייסים ב-6:3, 1:6, 4:6 מול סמנתה סטוסור (25 בעולם). ספארובה נזקקה לשעה ועוד 58 דקות על מנת להשלים תואר לאחר שלפני הטורניר לא ניצחה באף משחק יחידות. למען האמת, היא אפילו לא הצליחה לזכות במערכה עד טורניר שטוטגרט בשבוע שעבר. צריך להזכיר שספארובה סבלה מפציעה השנה והתקשתה לחזור לכושר. כמו כן, ספארובה היא הפינליסטית מרולאן גארוס בשנה שעברה ותנסה ללכת רחוק על החימר גם השנה.

הטורניר בפראג מתקיים בסך הכול שנתיים ובשתי הפעמים הצליחה טניסאית צ'כית לזכות בתואר, כשבשנה שעברה זו הייתה קרולינה פלישקובה. מבחינת סטוסור, זה גם היה הגמר הראשון שלה השנה. "היו לי כמה משחקים קשים מאוד פה, אז אני מרגישה קצת עייפה", אמרה ספארובה בסיום, "אבל אני בריאה וזה הכי חשוב בשבילי אחרי שסבלתי במשך זמן רב. השתפרתי פה ממשחק למשחק, ובחצי הגמר ובגמר כבר הרגשתי כמו אני הישנה".

טימאה באשצ'ינסקי השוויצרית, המדורגת 15 בעולם, זכתה בטורניר רבאט במרוקו מסבב האינטרנשיונל. השוויצרית בת ה-26 ניצחה 2:6, 1:6 את מרינה ארקוביץ' הניו זילנדית (186) בגמר והבטיחה זכייה בתואר רביעי בקריירה שלה.

בטורניר מינכן הצליח פיליפ קולשרייבר הגרמני הוותיק, המדורג 27 בעולם, לעלות לגמר עם 1:6, 4:6 מול פאביו פוניני (30) אחרי שעה ועוד ארבע דקות. מי שמנע דרבי כל-גרמני בגמר היה דומיניק תים. האוסטרי, המדורג 15 בעולם, ניצח 6:4, 2:6, 3:6 את סאשה זברב הגרמני, המדורג 49.

בטורניר אשטוריל בפורטוגל, גם נערך חצי הגמר. פאבלו קארנו בוסטה הספרדי (50) ניצח בצורה מרשימה 3:6, 3:6 את בנואה פר (21). בגמר ישחק קארנו בוסטה בדרבי ספרדי נגד ניקולאס אלמגרו (71 בעולם), שניצח 3:6, 5:7 את ניק קיריוס, המדורג 20 בעולם.

בטורניר איסטנבול, מסבב ה-250 של ה-ATP, הצליח גריגור דימיטרוב (29 בעולם) לעלות לגמר. הבולגרי ניצח 6:7 (0), 6:7 (2) את איבו קרלוביץ' (31) ואפילו הגיש 10 אייסים לעומת 9 של הנפיל הקרואטי. בגמר ישחק דימיטרוב נגד דייגו שוורצמן, המדורג 87 בעולם, שניצח בדרבי ארגנטינאי 7:6 (5), 3:6, 2:6 את פדריקו דלבוניס, המדורג 36 בעולם.

פיליפ קולשרייבר טניסאי גרמני. Alexander Hassenstein, GettyImages
עלה לגמר במינכן. קולשרייבר/GettyImages, Alexander Hassenstein

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully