וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שיא שערים לדאבור, ניר ביטון וסלטיק זכו באליפות

חלוץ גראסהופרס צימק (54) ל-2:1 בהפסד ליאנג בויז וחגג שער 18 העונה - יותר מכל ליגיונר ישראלי אחר. הקשר השלים 90 דקות ב-1:3 של ההופס על הארטס, בדרך לאליפות חמישית ברציפות

ניר ביטון שחקן סלטיק מעל פרינס בואבן שחקן הארטס. רויטרס
עוד אליפות. ביטון/רויטרס

סלטיק זכתה היום (שבת) באליפות סקוטלנד בפעם החמישית ברציפות וה-47 בסך הכול, שלושה מחזורים לסיום העונה. ההופס ניצחו את הארטס 1:2 בחוץ ובכך הבטיחו סופית את המקום הראשון. קשר הקבוצה, ניר ביטון, שפתח בהרכב והשלים 90 דקות, זכה בפעם השלישית ברציפות בתואר. קולין קאזים ריצ'רדס כבש את השער הראשון בדקה ה-17 לפני שאביולה דאודה קבע שוויון בדקה ה-57. בדקה ה-66, פטריק רוברטס, הקשר הכשרוני שמושאל לקבוצה ממנצ'סטר סיטי, כבש בין רגליו של השוער ונתן לקבוצתו יתרון פעם נוספת לפני שלי גריפית'ס, עם שער הליגה ה-30 שלו העונה, קבע את תוצאת המשחק והבטיח סופית את האליפות.

בעונה הבאה המשימה של סלטיק לזכות באליפות פעם נוספת אמורה להיות קשה יותר, שכן היריבה הגדולה שלה, ריינג'רס, סוף כל סוף הצליחה לחזור לליגה הבכירה כשהבטיחה עלייה טרם נגמרה העונה בליגה הסקוטית השנייה. ביטון אגב, כבש חמישה שערי ליגה עבור סלטיק, כולל טיל בלתי נשכח מכ-30 מטרים.

* מונס דאבור שבר הערב שיא היסטורי, כשהפך ללגיונר שמבקיע הכי הרבה שערים בעונה אחת. כוכב גראסהופר מצא את הרשת בפעם ה-18 העונה - אחת יותר מתומר חמד בברייטון ו-ויקי פרץ בראן - כשמצא את הרשת בדקה ה-54, עם נגיחה מול שער ריק, וצימק ל-2:1 בהפסד מול סגנית המוליכה יאנג בויז.

* סינטאהיו סלליך (71 דקות) ומרואן קבהא (89 דקות) פתחו בהרכב של מאריבור, ב-0:0 מול צלייה במסגרת המחזור ה-32 בליגה הסלובנית. מדובר בתוצאת תיקו שנייה ברציפות של מאריבור, וכעת במאזנה 62 נקודות - בדיוק כמו אולימפיה לובליאנה המוליכה - אך עם משחק עודף, ארבעה מחזורים לסיום העונה.

* גל אראל שיחק 90 דקות במדי זבישה בידגושץ, שניצחה 0:1 את כויניצה בליגה הפולנית השנייה.

* השוער רם שטראוס נכנס כמחליף בדקה ה-33 בעקבות הרחקתו של השוער הראשון, וספג חמישייה כשפולי טימיוארה הובסה 5:1 בידי קלוז' בפלייאוף התחתון ברומניה.

* עידן ורד פתח ושיחק 78 דקות בניצחון הבכורה של קבוצתו אוטווה פיורי, 0:2 על מיאמי, במסגרת המחזור החמישי ב-NASL האמריקאית.

חלוץ גראסהופרס מונס דאבור. GettyImages
העונה החלומית נמשכת. דאבור/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully