וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטלנד עלתה לחצי גמר המערב, מיאמי ואינדיאנה כפו משחק 7

הבלייזרס המפתיעים רשמו 103:106 על הקליפרס הפצועים וקיבלו את המקום בסיבוב הבא, שם יפגשו את גולדן סטייט. משחק ענק של וייד סחף את ההיט ל-90:97 על שארלוט. הפייסרס הביסו 83:101 את טורונטו

דויין וייד שחקן מיאמי. AP
כפה משחק שביעי. וייד/AP

שלושה משחקים מכריעים נערכו הלילה (בין שישי לשבת) במסגרת הסיבוב הראשון בפלייאוף ה-NBA. מיאמי ניצחה את שארלוט בחוץ וכפתה משחק שביעי בסדרה. משחק מכריע ייערך גם בסדרה בין אינדיאנה לטורונטו אחרי שהפייסרס הביסו את הראפטורס בבית. מי שסגרה סיפור היא פורטלנד, שניצחה בביתה את לוס אנג'לס קליפרס הפצועה ועלתה לסיבוב הבא, שם תפגוש את האלופה גולדן סטייט.

סי ג'יי מקולום שחקן פורטלנד. AP
בסיבוב הבא. מקולום/AP

פורטלנד - לוס אנג'לס קליפרס 103:106 (הבלייזרס ניצחו את הסדרה 2:4)

הקבוצה המפתיעה ביותר של העונה עשתה את זה. הבלייזרס אמנם התקשו מול הקליפרס הפצועים, אך הצליחו לנצח בבית ויפגשו את גולדן סטייט בחצי גמר המערב. המשחק היה צמוד לאורך כל אורכו. ג'מאל קרופורד עלה מהספסל והשכיח מעט את העובדה שכריס פול ובלייק גריפין פצועים כשתפר 32 נקודות. אוסטין ריברס נפצע בראשו ברבע הראשון, מה שהקשה את הקליפרס, אך הוא עדיין הצליח לתרום 21 נקודות, כולל סלים חשובים ברבע הרביעי. דמיאן לילארד היה זה שהתעלה בסיום ולמרות קאמבק קטן של הקליפרס, הצליחה מייסון פלאמלי לסגור את המשחק עם 3 קליעות עונשין מוצלחות. ריברס החטיא שלשה עם הבאזר ושלח את הקליפרס לעשות חושבים לקראת העונה הבאה והאם לשלוח את אחד מהכוכבים שלהם בטרייד. הבלייזרס המפתיעים יגיעו מותשים, אך ינסו לעקוץ את האלופה בסיבוב הבא. לילארד סיים את המשחק עם 28 נקודות, סי ג'יי מקולום הוסיף 20.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
דויין וייד שחקן מיאמי מול קורטני לי שחקן שארלוט. AP
התעלה. וייד/AP

שארלוט - מיאמי 97:90 (ההיט השוו את הסדרה ל-3:3)

ההיט הגיעו עם הגב אל הקיר ונתנו משחק גדול בטיים וורנר כייבל ארנה כדי לכפות משחק שביעי ומכריע שייערך במיאמי. ההיט פתחו טוב וקלעו 59 נקודות במחצית הראשונה כדי לרדת להפסקה ביתרון 9 נקודות, אך ההורנטס פשוט לא וויתרו ורצו לנצח סדרה ראשונה מזה 14 שנים. במאני טיים נכנסו לפעולה דוויין וייד. הגארד הוותיק תפר שלשה בקלאץ' והוסיף עוד סל חשוב כדי למנוע מהעונה של קבוצתו להיגמר. אגב, לפני המשחק הזה, וייד לא קלע שלשה מאז דצמבר. ההיט גם התגברו על משחק אדיר של קמבה ווקר, שקלע 37 נקודות, אך לא הצליח למנוע את ההפסד ה-11 של קבוצתו העונה בבית. וייד סיים את המשחק עם 23 נקודות כשגם לואל דנג היה מצוין עם 21 נקודות. חסן ווייטסייד, שיצא מהמשחק עם 6 עבירות כ-2 דקות לסוף, קלע 12 נקודות והוסיף 4 חסימות. אל ג'פרסון הוסיף 18 ל-37 של ווקר, אך שאר שחקני ההורנטס לא התעלו.

פול ג'ורג' שחקן אינדיאנה. AP
לא וויתר על העונה. ג'ורג'/AP

אינדיאנה - טורונטו 83:101 (הפייסרס השוו את הסדרה ל-3:3)

הפייסרס פשוט לא וויתרו על העונה הזו. אינדי פתחה את המשחק רע ושוב איבדה יתרון גדול, אך הצליחה להשיג ריצה אדירה של 0:18 בדקות האחרונות כדי למנוע את סיום העונה שלה. הפעם, בניגוד למשחק מספר 5, היתרון שפתחו הספיק והם ינסו להפתיע את הקנדים בחוץ במשחק השביעי ולגנוב את הסדרה מהמדורגת שנייה במזרח. טורונטו המאוכזבת, שלא ניצחה סדרת פלייאוף מאז 2001, הציגה משחק נפל ותנסה להתאושש במשחק האחרון כדי למנוע מבוכה בתום עונה מצוינת מבחינתה. פול ג'ורג' הוביל את המנצחת עם 21 נקודות, מיילס טרנר הוסיף 15. דמארי קארול וקורי ג'וזף קלעו 15 כל אחד למפסידה. דמאר דרוזן (8 נק') וקייל לאורי (10) נעלמו במשחק חשוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully