וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק כמעט: נימבורק וננו גינזבורג הפסידו לצסק"א מוסקבה 95:87

29.4.2016 / 22:15

הקבוצה הצ'כית של המאמן הישראלי הייתה קרובה להפתיע את הרוסים בפתיחת הפלייאוף ב-VTB, אך 39 זריקות עונשין לחובתה מנעו סנסציה. ברצלונה הביסה את קוצ'ה לבוראל 68:89 בספרד

ננו גינזבורג מאמן נימבורק. מגד גוזני
כמעט הפתיעו. גינזבורג/מגד גוזני

ננו גינזבורג וניבמורק היו קרובים מאוד הערב (שישי) לרשום סנסציה גדולה בפתיחת סדרות הפלייאוף ב-VTB, אך הפסידו בתום מאבק עיקש 95:87 לצסק"א מוסקבה, שסיימה ראשונה את העונה הסדירה במפעל, וזכתה עד היום בכל התארים מאז הקמת הליגה. הצ'כים היו בתמונה לאורך כל המשחק מול הקבוצה שהעפילה לפיינל פור היורוליג לאחרונה, ו-5 וחצי דקות לסיום צמצמו לנקודה בלבד, 78:77 לרוסים, אלא שאז צסק"א יצאה לריצת 1:12 וסיימה את המשחק.

אחד הנתונים שפעלו לרעתו של המאמן הישראלי, שידריך בקיץ את נבחרת צ'כיה בטורניר הקדם אולימפי, הייתה שריקה מוגזמת של עבירות כנגד קבוצתו. צסק"א הגיעה לקו לא פחות מ-39 פעמים, ודייקה ב-35 זריקות. קורי היגינס הוליך את קלעי הרוסים עם 21 נקודות כשמילוש תיאודוסיץ' ונאנדו דה קולו מוסיפים 20 כל אחד, עם 21 מ-21 מקו העונשין. את נימבורק הוביל הווארד סנט-רוס עם 20 נקודות.

* בספרד עסקו לא מעט בימים האחרונים במעמדו של צ'אבי פסקוואל, מאמנה של ברצלונה, והערב הצליח המאמן להוריד קצת מהביקורות עם ניצחון משכנע מאוד על קוצ'ה לבוראל ויטוריה 68:89. הקטאלונים, שהודחו ברבע גמר היורוליג על ידי לוקומוטיב קובאן בתחילת השבוע עצרו את הבאסקים, שכזכור העפילו לפיינל פור היורוליג, על 6 נקודות בלבד ברבע הראשון ועלו ליתרון דו ספרתי. בארסה גמרה את המשחק ברבע השלישי ממנו יצאה ביתרון 14, ולא אפשרה לויטוריה לרשום קאמבק.

תומאס סטורנסקי רשם משחק יוצא מן הכלל עם 16 נקודות ו-5 אסיסטים, כשסמארדו סמואלס מוסיף 14 ואנטה טומיץ' רושם דאבל דאבל סולידי עם 11 נקודות ו-10 ריבאונדים. את ויטוריה הוביל אחד השחקנים הבולטים העונה באירופה - יואניס בורוסיס עם 18 נקודות, כשצמד הגארדים הנפלא מייק ג'יימס ודריוס אדאמס נעצרים על 13 נקודות כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully