וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבוסטון מצהירים: "ננסה בכל הכוח להביא את קווין דוראנט בקיץ"

הסלטיקס סיימו את העונה וחולמים בגדול לקראת המשך הדרך. נכון להיום, הם מחזיקים בשמונה בחירות דראפט וינסו להיעזר בהן כדי להשיג כמה כוכבים ולפתות את הסופרסטאר של הת'אנדר

צילום מסך

בווידיאו: משחק מקדים על קרי ובלאט

העונה של בוסטון סלטיקס הסתיימה הלילה (בין שישי לשבת) עם הפסד ביתי 104:92 לאטלנטה, שקבע 2:4 להוקס בסדרת הסיבוב הראשון בפלייאוף המזרח. אחרי שבעונה שעברה הקבוצה מעיר השעועית סיימה שביעית את העונה הסדירה וספגה סוויפ מקליבלנד ודיוויד בלאט בסיבוב הראשון, העונה היא הראתה שיפור יחסי, סיימה חמישית עם 48 ניצחונות לעומת 34 הפסדים וגם הצליחה לרשום שני ניצחונות פלייאוף ראשונים מזה שלוש שנים.

כעת, מתחילים בבוסטון לחשוב על העתיד, שנראה מבטיח תחת המאמן העולה בראד סטיבנס. דראפט 2016 של ה-NBA ייערך ב-23 ביוני, עוד קצת פחות מחודשיים והסלטיקס מחזיקים בלא מעט אפשרויות. הבחירה של ברוקלין, שתיכנס להגרלת הלוטרי מהמקום השלישי וככל הנראה תשיג בחירה גבוהה מאוד, תלך לסלטיקס, זכר לעסקת העברתם של פול פירס וקווין גארנט לנטס.

מעבר לבחירה הזו, בוסטון מחזיקה גם בבחירה ה-16 (טרייד עם דאלאס על רייג'ון רונדו), בבחירה ה-23 (שייכת לה על העונה הנוכחית), בבחירה ה-31 (טרייד דרך פילדלפיה), בבחירה ה-35 (טרייד דרך מינסוטה), בבחירה ה-45 (טרייד עם ממפיס), בבחירה ה-51 (טרייד עם מיאמי) ובבחירה ה-58 (טרייד עם קליבלנד). בסך הכל, מתוך 60 הבחירות של הדראפט, יש לבוסטון כרגע לא פחות משמונה, מה שיאפשר לה להפוך לפחות חלק מהבחירות האלה לטריידים על כוכבים בליגה, שמחפשים בית חדש.

קווין דוראנט, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
בדרך לעיר השעועית? דוראנט/AP

עם סיומה של העונה, בבוסטון כבר מתחילים לפנטז על האפשרויות שלהם ויודעים שאם יצליחו לפתות כמה קבוצות ולהשיג שחקני מפתח, הם יכולים למשוך אליהם גם את השחקנים החופשיים הבכירים ביותר בשוק. אחד מהם, הוא קווין דוראנט.

כוכב אוקלהומה סיטי מסיים חוזה בתום העונה הנוכחית ולא ברור אם יישאר בת'אנדר, עמם הגיע לגמר ה-NBA רק פעם אחת עד היום. אנחנו הולכים להיות מאוד אגרסיביים בפרי אייג'נסי ולנסות בכל הכוח להביא את דוראנט", אמר בכיר במועדון לכריס מאניקס מאתר "הוורטיקל".

הכתב הוסיף: "בבוסטון מאמינים שדוראנט ייפגש איתם בקיץ, אבל ברור להם שהפגישה הזו לא תוביל לשום דבר אם הם לא יציגו לדוראנט כמה מהלכים משמעותיים נוספים. הם צריכים להשיג בעזרת הבחירות שלהם עסקה על ג'ימי באטלר משיקגו ולקבל התחייבות מאל הורפורד שהוא מגיע. זה הגזר שהם יוכלו לנופף מול העיניים של דוראנט ולשכנע אותו שמעבר מזרחה הוא המהלך החכם עבורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully