וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי רדנאפ צפוי להתמנות למאמן החדש של נבחרת ניגריה

המנג'ר האנגלי הוותיק, שבסוף חודש מרץ הדריך לשני משחקים את נבחרת ירדן, ממשיך במסע העולמי שלו וינסה לשקם את הסופר איגלס, שלא העפילו לאליפות אפריקה. יתחיל במקביל גם תפקיד של יועץ בקבוצה אוסטרלית

מאמן הכדורגל הארי רדנאפ. GettyImages
ישכנע את אניימה לחזור? רדנאפ/GettyImages

הארי רדנאפ ממשיך במסע העולמי שלו. לאחר שניהל בחודש שעבר את שני המשחקים האחרונים של ירדן במסגרת מוקדמות מונדיאל 2018 ורשם ניצחון 0:8 על בנגלדש ותבוסה 5:1 אצל אוסטרליה, במסגרת טובה אישית לחברו ונשיא ההתאחדות המקומית הנסיך עלי בין אל חוסיין (שהתמודד על נשיאות פיפ"א), צפוי כעת רדנאפ להתחיל בשני תפקידים נוספים בקצוות שונים של העולם.

על פי ה"דיילי סטאר" הבריטי, המנג'ר הוותיק בן ה-69, שפספס לפני כמה שנים את הזכות לאמן את נבחרת אנגליה לאחר שהפסיד במרוץ לתפקיד לרוי הודג'סון, יהפוך בימים הקרובים למאמן נבחרת ניגריה. ל"סופר איגלס" מצפים שני משחקי ידידות בקרוב, מול מאלי (ב-27 במאי בפריס) ובלוקסמבורג (ב-1 ביוני) ובהם יאמן אותם סאליסו יוסוף, שמונה למאמן זמני.

הנבחרת נמצאת בבלגן די גדול לאחר שכוכב העבר סאנדיי אוליסה התפטר בתום שמונה חודשים בלבד בתפקיד, שכללו עימות מתוקשר עם וינסנט אניימה והובילו לפרישתו של השוער מהנבחרת. סמסון סיאסיה, אקס צפרירים חולון, מונה למאמן הזמני הראשון וכעת יוסוף יחליף אותו ואחריו צפוי להגיע רדנאפ, שינסה לשקם את הנבחרת, שצברה רק שתי נקודות בשלושת המשחקים הראשונים במוקדמות ולמעשה כבר הודחה ולא תשחק באליפות אפריקה 2017. המשחק הרשמי הבא שצפוי לניגריה הוא מול טנזניה, בשני בספטמבר בבית.

בנוסף, רדנאפ, שעובד בתקופה האחרונה כיועץ לדרבי קאונטי, יתחיל לשמש בתפקיד דומה גם בקבוצת סנטרל קואסט מארינרס האוסטרלית. הקבוצה מגוספורד, המרוחקת כ-75 ק"מ מסידני, זכתה באליפות אוסטרליה ב-2008 ו-2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully