וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדור הבא: בנו של פטריק קלייברט חתם על חוזה ראשון באייאקס

יוסטין קלייברט, שנולד ב-1999, כאשר אביו כיכב בברצלונה, מככב במחלקת הנוער של המועדון ההולנדי מגיל שש והתפרסם העונה בזכות שער יפהפה מול פיינורד במסגרת משחק נערים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקלייברטים/מערכת וואלה!, צילום מסך

חלוץ העבר הגדול פטריק קלייברט חתום על אחד הרגעים הכי חשובים בתולדות אייאקס. בגמר ליגת האלופות של 1995, הוא נכנס כמחליף בקבוצת ילדי הפלא של לואי ואן חאל ובדקה ה-85 כבש את שער הניצחון ב-0:1 על מילאן הגדולה והביא להולנדים את התואר האירופי הרביעי בתולדותיהם, הראשון מאז ימי יוהאן קרויף והאחרון שלהם עד כה.

בהמשך, קלייברט עזב את אייאקס ונדד למילאן, לקדנציה גדולה בברצלונה וגם לניוקאסל, ולנסיה, פ.ס.וו איינדהובן וליל, אבל תמיד נותר קרוב למועדון נעוריו והיום (שישי), הוא גם זכה לעמוד לצד בנו, יוסטין, שחתם על החוזה הראשון שלו במועדון.

יוסטין בן ה-16 נולד כאשר אביו שיחק בברצלונה ב-1999 וגדל במחלקת הנוער של אייאקס מגיל שש ונחשב לשחקן התקפה כישרוני ביותר ולראייה, הגיל הצעיר בו אייאקס דאגה להבטיח שהוא לא יברח לה. הוא כבר הספיק לשחק עם הנבחרת עד גיל 17 והתפרסם מוקדם יותר העונה, לאחר ששער יפהפה שכבש במדי אייאקס במשחק נערים מול פיינורד הפך לוויראלי. בשנה שעברה הוא אפילו חתם על חוזה עם חברת ההלבשה נייקי ובאייאקס מצפים לגדל כוכב שני למשפחת קלייברט.

צפו בביצוע המרשים של יוסטין מול פיינורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully