וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יישאר עד גיל 40: פרנצ'סקו טוטי סיכם לעונה נוספת ברומא

החלוץ הוותיק שחווה עונה לא פשוטה, שוחח עם הנשיא ג'יימס פאלוטה בטלפון. הודיע לקרוביו שהוא ממשיך במדי הג'אלורוסי עד קיץ 2017. העונה הבאה תהיה ה-25 שלו בקבוצה הבוגרת

שחקן רומא, פרנצ'סקו טוטי. GettyImages
בדרך לעונת פרישה? טוטי/GettyImages

פרנצ'סקו טוטי סיכם על הארכת חוזהו ברומא והוא ישחק במדיה עונה נוספת, עד קיץ 2017. הג'אלורוסי יוציאו הודעה רשמית ביום שני והקשר-חלוץ ימשיך לעונה מספר 25 בקבוצה. כשאותו חוזה חדש יסתיים, הוא יהיה בן 40.

טוטי חווה עונה לא פשוטה, במהלכה הוא הפך לשחקן ספסל. זמן קצר אחרי המינוי של לוצ'יאנו ספאלטי, הופיעו דיווחים חוזרים ונשנים על מתח בין השניים ובשבועות האחרונים עלו הערכות שטוטי יעזוב בקיץ, כנראה בדרכו לארה"ב. היום הגיעה פניית הפרסה, כשהתברר שהנשיא ג'יימס פאלוטה סיכם עם הכוכב על המשך דרכו, ככל הנראה לעונה אחרונה בהחלט.

בתקשורת האיטלקית הסבירו שהשניים שוחחו בטלפון וסיכמו את העניינים, ושטוטי כבר אמר לקרוביו שהוא ממשיך עונה נוספת. ההודעה הרשמית צפויה להימסר ביום שני, לפני המשחק בו רומא תתארח אצל גנואה.

טוטי שנולד ברומא, הצטרף למחלקת הנוער של הג'אלורוסי ב-1989 (כשהיה בן 13) וערך בכורה בבוגרים בשנת 1992. הוא לבש את מדי רומא ב-755 הופעות בכל המסגרות (598 בליגה) וכבש 303 שערים.

הוא זכה עם הקבוצה באליפות אחת, שני גביעים ושני סופרקופה איטלקים. 247 שערי ליגה שכבש במדי הג'אלורוסי, מציבים אותו במקום השני בטבלת כובשי כל הזמנים בליגה האיטלקית, אחרי סילביו פיולה שהבקיע 274 פעמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully