וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל עשתה עוד צעד לעבר הבטחת המקום השלישי

התותחנים גברו 0:1 על נוריץ' משער של וולבק (59) שלוש דקות אחרי שעלה מהספסל, האוהדים עסקו בעיקר במחאה נגד ונגר. התחתית בוערת אחרי שניוקאסל ניצחה וסנדרלנד סחטה תיקו דרמטי

עונת 2015-16 בפרמיירליג האנגלית מתקרבת לסיום והמתח בשיאו. לסטר סיטי תוכל לזכות באליפות סנסציונית ביום ראשון, אך קודם לכן קיבלנו שישה משחקים ביום שבת. במוקד כמובן מאבקי ההישרדות, והמנצחת הגדולה של היום היא ניוקאסל, שגברה על קריסטל פאלאס ועלתה מעל הקו האדום על חשבון סנדרלנד, שסיימה ב-1:1 עם סטוק. ארסנל גברה 0:1 על נוריץ'.

דני וולבק שחקן ארסנל (שמאל) עם אוליבייה ז'ירו. רויטרס
חילוף מנצח. וולבק חוגג עם ג'ירו/רויטרס

ארסנל - נוריץ' 0:1

התותחנים עשו עוד צעד לסיום במקום השלישי שימתיק במעט עונה מאכזבת עם כרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה. דני וולבק עלה מהספסל בדקה ה-56, החליף את אלכס איוובי לקול שריקות בוז מהקהל שעסק בעיקר במחאה כנגד ארסן ונגר, וכעבור שלוש דקות הכריע את המשחק עם שער נהדר. אוליבייה ג'ירו הוריד לו בנגיחה כדור והאנגלי בעט מכ-16 מטר מהאוויר בעיטה חזקה לפינה. בעקבות הניצחון קבוצתו של ונגר פתחה פער של שלוש נקודות ממנצ'סטר סיטי הרביעית, לפחות עד שהסיטיזנז ישחקו מחר מול סאות'המפטון. נוריץ' תמשיך להאבק על חייה בליגה והיא רחוקה שתי נקודות מניוקאסל שמעל הקו האדום, אך עם משחק פחות ממנה ומסנדרלנד.

שחקן ניוקאסל אנדרוס טאונסנד. רויטרס
שער של הישארות בליגה? טאונסנד/רויטרס

ניוקאסל - קריסטל פאלאס 0:1

לראשונה מזה זמן רב המגפאייז עולים מעל הקו האדום, ולראשונה מזה זמן רב, ניוקאסל ואוהדיה יכולים לחייך לרגע ולפנטז על עונה נוספת בפרמיירליג. הרגע הגדול של המארחת הגיע בדקה ה-58, כשאנדרוס טאונסנד סובב כדור חופשי אדיר הישר לחיבורים של ויין הנסי והקפיץ את כל סט. ג'יימסס פארק. 11 דקות לאחר מכן נגע מוסא סיסוקו בידו ברחבה ופאלאס קיבלה פנדל, אך קארל דארלו, השוער השלישי של המגפאייז, הדף את הבעיטה של יוהאן קבאיי והצטרף אל טאונסנד כגיבור היום. אולי כגיבור העונה. אגב, היה זה הפנדל הראשון שניוקאסל עוצרת מאז פברואר 2012, ובזכותו, היא רושמת משחק רביעי ברציפות ללא הפסד.

שוער ניוקאסל קארל דארלו מול שחקן קריסטל פאלאס יוהאן קבאיי. רויטרס
גיבור בלתי צפוי. דארלו עוצר את קבאיי/רויטרס

סטוק סיטי - סנדרלנד 1:1

הקבוצה המאוכזבת של המחזור הזה היא סנדרלנד, שיורדת אל מתחת לקו האדום, מרחק שתי נקודות מניוקאסל. החתולים השחורים שדווקא הגיעו במומנטום מוצלח ספגו בדקה ה-50, כשפיטר קראוץ' הוריד בראש כדור עומק של צ'רלי אדם למרקו ארנאוטוביץ', ומול ויטו מאנונה החלוץ האוסטרי לא התבלבל. ג'רמיין דפו בכל זאת עזר לחלץ נקודה חשובה מאוד עם פנדל מדויק עמוק בתוך תוספת הזמן, אך קבוצתו בכל זאת מתחת לקו האדום, אם כי עם משחק פחות מניוקאסל. בשבוע הבא תפגוש סנדרלנד את צ'לסי.

שחקן סנדרלנד ג'רמיין דפו. Gareth Copley, GettyImages
בצרות. דפו/GettyImages, Gareth Copley

ווסט ברומיץ' - ווסטהאם 3:0

הפטישים נצמדים למנצ'סטר יונייטד במקום החמישי המוביל לליגה האירופית בזכות שערים של שייקו קויאטה (34) ומארק נובל (45, 79). אצל המפסידה נרשמה היסטוריה, כשג'ונתן לקו בן ה-17 הפך ליליד 1999 הראשון שפותח בהרכב בפרמיירליג.

שחקן ווסט ברומיץ' אלביון ג'ונתן לקו. Ian Walton, GettyImages
יש עתיד. ג'ונתן לקו/GettyImages, Ian Walton

ארסנל - נוריץ' (19:30)

שתי הקבוצות זקוקות לנקודות, כשלכל אחת מהן מטרה שונה בתכלית; ארסנל נאבקת על המקום השלישי ששווה כרטיס אוטומטי לליגת האלופות, בעוד נוריץ' נואשת לנקודות במאבק נגד הירידה. הקנריות הצליחו להשיג 1:1 נגד התותחנים בבית, אבל הפעם המשימה תהיה קשה יותר וגם כך נקודה לא ממש תעזור. מבט על המשחקים שנותרו לה, בשילוב עם חומר השחקנים הצנוע, נוריץ' נראית כמי שלא תצליח לשרוד. ניצחון בלונדון לעומת זאת, ישנה את פני התמונה.

שחקני נוריץ', ניית'ן רדמונד, סטיבן נייסמית'. GettyImages
יצליחו לשרוד? רדמונד ונייסמית'/GettyImages

משחקים נוספים

ווטפורד - אסטון וילה 2:3
לווטפורד: אלמן אבדי (45), טרוי דיני (90, 92), לאסטון וילה: קירן קלארק (28), ג'ורדן אייוו (48)

אברטון - בורנמות' 2:1
לאברטון: טום קלברלי (7), לייטון ביינס (64), לבורנמות': מארק פיו (9)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully