וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוליית דעא"ש תכננה לחטוף את מני פאקיאו ובני משפחתו לצרכי מיקוח

הנשיא בנינו אקינו השלישי התיר לפרסום כי המתאגרף לשעבר סומן כיעד מספר אחת לפיגוע ראווה במנילה, במסגרתו תוכננו גם סדרת פיגועי התאבדות. פאקיאו: "שכרתי חברת אבטחה, אבל אין בי פחד"

מני פאקיאו מתאגרף פיליפיני. AP
לא חושש. פאקיאו/AP

חוליית פעילי דעא"ש שפעלה בפיליפינים תכננה לחטוף את מני פאקיאו ובני משפחתו. כך הודיע אמש (חמישי) נשיא הפיליפינים, בנינו אקינו השלישי. בתקשורת המקומית דיווחו כי קבוצה של איסלאמיסטים קיצוניים, ובראשם אזרח הפיליפינים שערק לסוריה והצטרף לכוחות דעא"ש לפני כשנתיים, סימנה את המתאגרף לשעבר בתור יעד מועדף לפיגוע ראווה. כמו כן, תכננה החוליה לבצע פיגועי התאבדות בבירה מנילה.

"התוכנית הייתה לחטוף את פקיאו או אחד מילדיו, וכן לחטוף אותי או את אשתי לצרכי מיקוח", אמר הנשיא. פאקיאו, שפרש לאחרונה אחרי קריירה מרשימה אך נחשב לדמות הכי מפורסת בפיליפינים, הגיב בתדהמה לדיווחים. "אני מופתע מאוד, כי כל אזרחי הפיליפינים חברים שלי. אני אוהב את כולם, במיוחד את המוסלמים. המדינה שלנו תומכת בהם והם חיים בקרבנו ללא שום אפליה, אז קשה לי להבין את המניע מאחורי זה", אמר, וסיפר כי מאז ההודעה שכר את שירותיה של חברת אבטחה עבורו ועבור בני משפחתו. "אני צריך לדאוג לשלום ילדיי, בעיקר בגלל שאני לא נמצא במנילה ברוב חודשי השנה, אבל אמשיך לחיות ללא פחד", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully