וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה אירופית: 0:1 דרמטי לויאריאל על ליברפול בחצי הגמר הראשון

אדריאן הכריע לאחר פרגון נהדר של דניס סוארס (90) במשחק דל באירועים, לפני הגומלין באנפילד. 2:2 נהדר בין שחטאר דונייצק לסביליה, שפייבוריטית להגיע לבאזל לגמר שלישי ברציפות שלה

המפגשים הראשונים של חצי גמר הליגה האירופית נערכו הערב (חמישי). ליברפול הפסידה בתוספת הזמן לויאריאל בחוץ, שחטאר דונייצק וסביליה נפרדו ב-2:2 נהדר.

שחקני ויאריאל חוגגים/רויטרס

ויאריאל - ליברפול 0:1

הפסד ראשון לליברפול העונה בליגה האירופית לאחר 12 משחקים. עד כה המייטי רדס סיימו את כל משחקי החוץ שלהם בשלבי הנוקאאוט בתיקו, ולאחר מכן הצליחו לנצח באנפילד ולעלות. גם הפעם הם יצטרכו לעשות את העבודה במשחק הבית, אך הפעם הם אף מגיעים לאחר הפסד. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה כאשר שתי הקבוצות כנראה בעיקר חששו לא לספוג. יורגן קלופ העדיף להשאיר את דניאל סטארידג' על הספסל למרות פציעתו של דיבוק אוריגי והציב את רוברטו פירמינו בחוץ.

אם זה לא מספיק, גם פליפה קוטיניו, האיש הכי יצירתי במערך של ליברפול, הוחלף כבר במחצית אחרי 45 דקות חלשות במיוחד. דווקא לקראת הסוף המשחק התעורר ושתי הקבוצות התקרבו מספר פעמים לכיבוש, עד שבסופו של דבר אדריאן כבש בתוספת הזמן ומנע מויאריאל משחק שלישי ברציפות ללא כיבוש. הספרדים ניצחו את כל ששת משחקי הבית שלהם במפעל העונה.

דקה 5: מצב ראשון לאורחים. ללאנה העביר כדור רוחב טוב מאגף ימין, ג'ו אלן בעט בנגיעה אך היישר לידיו של אסנחו.

דקה 11: כדור חופשי של ויאריאל הגיע לסולדאדו בתוך הרחבה, והוא שלח כדור חזק ושטוח שחלף ליד העמוד של מיניולה.

דקה 21: תומאס פינה קיבל כדור בקצה הרחבה ושיגר כדור חזק לפינה, אך מיניולה היה מוכן והדף.

דקה 42: סולדאדו קיבל כדור מברונו, הסתובב ושלח בעיטה מסובבת ששפשפה את עמוד השער.

דקה 46: כדור קרן של ויאריאל הגיע לבקאמבו, שלא היה מכוסה, אך הוא נגח לקורה והחוצה.

דקה 65: רוברטו פירמינו קיבל את הכדור ברחבה, ובעט שטוח וזק לקורה של אסנחו.

דקה 87: המצב הטוב במשחק. סדריק בקאמבו הגיע מול מיניולה ובעט חזק לפינה השמאלית, אך השוער הבלגי הציל נהדר.

דקה 90+2, שער! הנה זה בא. אדריאן גלגל פנימה מול רשת חשופה לאחר שדניס סוארס השאיר לו רוחב נהדר מול מיניולה, 0:1 לויאריאל.

שחקני שחטאר חוגגים מהפך/AP, Efrem Lukatsky

שחטאר דונייצק - סביליה 2:2

הקבוצה המרשימה ביותר בשלב הנוקאאוט נראתה טוב גם מול אלופת השנתיים האחרונות אך למרות שלא נבהלה מפיגור המוקדם אליו נקלעה והפכה את התוצאה היא יכולה להרגיש מאוד מאוכזבת מהשוויון שספגה ומתוצאת הסיום, שתקשה עליה מאוד לעלות לגמר.

ויקטור ויטולו כבש ראשון עבור הספרדים אחרי מהלך קבוצתי יפה ומהיר (6). שחטאר החלה ללחוץ ובדקה ה-23 באה על שכרה כאשר מרלוס מצא את הרשת. המומנטום נותר בצד האוקראיני וטאראס סטפננקו השלים מהפך בנגיחה חזקה, כאשר מרלוס הפעם בתפקיד המבשל (36). במחצית השניה סביליה הייתה עדיפה והגיעה למספר מצבים, ובסופו של דבר גם השוותה מפנדל של קווין גמיירו (82). כעת סביליה פייבוריטית כמובן להעפיל לגמר, אך לא כדאי להספיד את החבורה הנהדרת של מירצ'ה לוצ'סקו.

דקה 6, שער! אבר באנגה שלח כדור עומק נהדר, גמיירו המשיך בנגיעה לויטולו, שמתוך הרחבה בעט לפינה הרחוקה ופנימה, 0:1 לסביליה.

דקה 23, שער! האוקראינים חוזרים למשחק. ירוסלב רציסקי שלח כדור עומק מקו מחצית המגרש, ההגנה הספרדית חלמה, ומרלוס השתלט, חדר לרחבה ובעט פנימה, 1:1.

דקה 36, שער! המהפך הושלם. תרגיל קרן קצרה של האוקראינים הסתיים בהגבהה לרחבה של מרלוס היישר לראשו של סטפננקו, שנגח בעוצמה לרשת הגבוהה, 1:2 לשחטאר.

דקה 82, שער! קווין גמיירו השווה מהנקודה הלבנה, 2:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully