וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': הפועל אזור בפלייאוף אחרי ניצחון דרמטי, גם יפו בפנים

מחוז דרום: יובל אשכנזי קבע 0:1 על כפר קאסם בדקה ה-89 ושתי הקבוצות העפילו. קביליו יפו גברה 0:1 על הפועל מרמורק שנשארה בחוץ. בצפון העפילו חדרה, טבריה, הפועל הרצליה וקרית אתא

היום (חמישי) התקיים המחזור ה-30 והאחרון בליגה א'. לאחר שעירוני נשר ומכבי שעריים כבר עלו, מחזור הסיום התמקד בעיקר בקרבות המיקום לקראת פלייאוף העליה, כאשר מקומות 2-5 מכל אחד מן המחוזות מותירים סיכוי לקבוצות להעפיל לליגה הלאומית. בדרום נערכו שני משחקים ישירים על מקומות אלה, כאשר מכבי קביליו יפו גברה 0:1 על הפועל מרמורק והשאירה אותה מחוץ לפלייאוף ומ.ס. כפר קאסם הפסידה בבית 1:0 להפועל אזור, אך בסופו של דבר שתי הקבוצות התברגו בפלייאוף, כאשר אזור מקדימה את הפועל כפר שלם בזכות הפרש שערים. בצפון המצב היה פשוט יותר, ובסופו של דבר עירוני טבריה, הפועל הרצליה ומ.ע. קרית אתא ניצחו ועלו לפלייאוף.

אוהדי מכבי קביליו יפו. אדריאן הרבשטיין
שנה הבאה בלאומית? אוהדי קביליו יפו/אדריאן הרבשטיין

הפלייאוף:

צפון:

הפועל חדרה (2) - מ.ע. קרית אתא (5)
עירוני טבריה (3) - הפועל הרצליה (4)

דרום:

סקציה נס ציונה (2) - הפועל אזור (5)
מכבי קביליו יפו (3) - מ.ס. כפר קאסם (4)

שתי המנצחות לאחר חצאי הגמר וגמר הפלייאוף בכל מחוז תפגשנה למשחק שיקבע מי מהן תתמודד בשני משחקים מול הקבוצה שתסיימנה במקום ה-14 בליגה הלאומית ותנסה להתחלף איתה בליגות לעונה הבאה.

חיים סירוטקין מאמן בית"ר כפר סבא חוגג. שלומי גבאי
עמד במטרה. סירוטקין/שלומי גבאי

מכבי קביליו יפו - הפועל מרמורק 0:1

המארחת רשמה משחק 13 ברציפות ללא הפסד מאז נכנעה בביתה למכבי שעריים בסוף ינואר וסיימה במקום השלישי במחוז דרום. היא אמנם נותרה בעשרה שחקנים כבר בדקה ה-16 כאשר גיל קין ספג כרטיס אדום, אך שערו השביעי העונה של אריאל הדר (48) הספיק לה על מנת לעמוד במטרה. מרמורק הגיעה למשחק מהמקום הרביעי המוביל לפלייאוף, אך כשלה בסופו של דבר ותשאר עונה נוספת בליגה א'.

מ.ס. כפר קאסם - הפועל אזור 1:0

האורחת העפילה בעקבות הניצחון לפלייאוף בזכות עדיפות בהפרש השערים על פני הפועל כפר שלם. גם קבוצתו של חיים סירוטקין השאירה לעצמה סיכוי לעלות ליגה למרות אובדן הנקודות. יובל אשכנזי כבש את השער הכל כך חשוב בצורה הכי דרמטית שאפשר, בדקה ה-89, וזאת לאחר שהמארחת נותרה בעשרה שחקנים בעקבות הרחקתו של מוחמד באדיר (58).

תוצאות נוספות:

צפון:

הפועל הרצליה - הפועל כפר קנא 0:4
בקה אל גרביה - מ.ע. קרית אתא 3:1
הפועל חדרה - איחוד בני מג'דל כרום 0:4
הפועל מגדל העמק - מכבי יקנעם 2:3
הפועל איכסל - סקציה מעלות תרשיחא 3:3
מכבי צור שלום - עירוני טבריה 1:0

דרום:

סקציה נס ציונה - מ.ס. שיכון המזרח 1:0
מכבי עמישב פתח תקוה - הפועל מחנה יהודה 1:2
הפועל מורשה רמת השרון - הפועל כפר שלם 3:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully