וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הווריירס דרסו את יוסטון וגמרו את הסדרה, 2:3 לפורטלנד ולשארלוט

האלופה, ללא קרי, ריסקה 81:114 את הרוקטס ועלתה לחצי גמר המערב. הבלייזרס ניצלו את היעדרות פול וגריפין ורשמו 98:108 בסטייפלס סנטר. ההורנטס הדהימו את מיאמי עם 88:90 והפכו את הסדרה

צילום מסך

בווידאו: הפרק החדש של משחק מקדים

דויין ווייד שחקן מיאמי מול קורטני לי שחקן שארלוט. AP
ספק עבירה. ווייד/AP

פלייאוף ה-NBA המשיך לספק הפתעות הלילה עם שלושה משחקים גדולים. גולדן סטייט סגרה סיפור עם 1:4 על יוסטון עם 81:114 חד צדדי. פורטלנד ניצלה עד תום את ההיעדרות של בלייק גריפין וכריס פול בעקבות פציעה וניצחה בסטייפלס סנטר 98:108 את לוס אנג'לס קליפרס כדי לעלות ל-2:3 בסדרה. שארלוט הדהימה את מיאמי בחוץ ועלתה גם היא ל-2:3 מפתיע.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

גולדן סטייט - יוסטון 81:114 (הווריירס ניצחו את הסדרה 1:4)

גם ללא סטף קרי הפצוע, האלופה לא התקשתה ודרסה את הרוקטס מהשנייה הראשונה. אחרי 20:37 ברבע הראשון, הווריירס נתנו מנוחה לכוכבים ועדיין הצליחו לרסק את האורחת ללא עוררין ולהעפיל לחצי גמר המערב, שם תחכה למנצחת בסדקה בין פורטלנד לקליפרס. קליי תומפסון, שהיה חם, קלע 27 נקודות (10 מ-14 מהשדה), שון ליווינגסטון הוסיף 16 כשכל 12 השחקנים של האלופה קיבלו דקות ורק אחד, ג'יימס מקאדו, לא קלע. ג'יימס הארדן היה היחיד שתיפקד אצל המפסידה מבחינה התקפית עם 35 נקודות. דווייט הווארד הוריד 21 ריבאונדים, אך הוסיף להם רק 8 נקודות, אולי במשחקו האחרון במדי הרוקטס.

– סי ג'יי מקולום שחקן פורטלנד מול דיאנדרה ג'ורדן שחקן לוס אנג'לס קליפרס. AP
פרח ברבע האחרון. מקולום/AP

לוס אנג'לס קליפרס - פורטלנד 108:98 (פורטלנד עלתה ל-2:3 בסדרה)

הבלייזרס ניצלו עד תום את ההיעדרות של כריס פול ובלייק גריפין, שגמרו את העונה, והצליחו לרשום ניצחון ענק בסטייפלס סנטר כדי לעלות ליתרון בסדרה. אחרי רבע ראשון צמוד, הקליפרס דווקא הצליחו להתעלות ברבע השני ולרדת להפסקה ביתרון קטן, בעיקר בזכות יכולת טובה של ג'יי ג'יי רדיק וג'מאל קרופורד. במחצית השנייה זו הייתה האורחת שהשתלטה על המשחק. סי ג'יי מקולום ודמיאן לילארד הצליחו להוריד את הקבוצות בשוויון ברבע השלישי וברבע הרביעי ניצלו את העייפות והספסל הקצר של המארחת כדי לברוח ליתרון דו ספרתי ולגמור את הסיפור. מקולום סיים את המשחק עם 27 נקודות, לילארד עם 22. מייסון פלאמלי קלע 10 נקודות והוריד 15 ריבאונדים, למרות שחטף דאנק ענק על הראש מדיאנדרה ג'ורדן. רדיק הוליך את המפסידה עם 19 נקודות, קרופורד הוסיף 17. ג'ורדן קלע 16 והוריד 17 ריבאונדים.

קמבה ווקר שחקן שארלוט מול ג'וש ריצ'רדסון שחקן מיאמי. AP
עוד משחק גדול. ווקר/AP

מיאמי - שארלוט 90:88 (ההורנטס עלו ל-2:3 בסדרה)

אחרי שנקלעו לפיגור 2:0 בסדרה, ההורנטס התאוששו, הפכו את הקערה על פיה עם סדרת משחקים נהדרת ויוכלו לסגור את הסיפור בשארלוט במשחק מספר 6 בין שישי לשבת. מיאמי התחילה את המשחק היטב עם ריצה של 6:14 לפני שההורנטס הגיבו בריצת 0:14 משלהם. דוויין ווייד נכנס לפעולה והשאיר את ההיט בתמונה. המארחת פתחה לא טוב את הרבע השלישי, אך שוב התאוששה והפכה לקבוצה הראשונה בסדרה שהופכת פיגור ליתרון במחצית השנייה, אך אז הקבוצה של אריק ספולסטרה התקררה ואיפשרה להורנטס שוב לצמק. קורטני לי החטיא ליי אפ קריטי בדקה האחרונה, אך תפר שלשה ענקית עם 25 שניות לסיום, שהעניקה לקבוצתו את הניצחון. במהלך האחרון דוויין וייד החטיא לאחר שספק נעשתה עליו עבירה. גם עבירה מכוונת של לואל דנג לא נשרקה והמשחק הלך לשארלוט. מרווין וויליאמס הוליך את המנצחת עם 17 נקודות, קמבה ווקר ואל ג'פרסון קלעו 14 כל אחד. ווייד קלע 25 בצד השני, דנג הוסיף 16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully