וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאול: "לא האמנתי שזה ייכנס". פפ: "זו הייתה הופעה טובה שלנו"

גיבור ה-0:1 של אתלטיקו על באיירן התמוגג. מאמן הגרמנים היה אופטימי: "לא הרבה קבוצות מגיעות לכל כך הרבה הזדמנויות פה. שער מבריק מטעות שלנו". טורס: "לילה פנטסטי". גריזמן: "אולי זה לא יפה לצפיה, אבל זה המשחק שלנו". כל התגובות, המספרים והממים

גם שחקני באיירן נותרו בהלם. סאול חוגג/רויטרס

גם באיירן מינכן למדה אמש (רביעי) כמה קשה להבקיע מול אתלטיקו מדריד, בעיקר בויסנטה קלדרון. הגרמנים אמנם שלטו במחצית השניה אך נכנעו לשער אדיר של סאול וכמעט שספגו פעם נוספת כאשר פרננדו טורס ירה כדור לעמוד השער. פפ גווארדיולה ניסה להפתיע עם הרכב נטול תומאס מולר ופרנק ריברי, אך את היחידה הלוחמת של דייגו סימאונה זה לא עניין. בשבוע הבא במינכן נקבל קרב אדיר בין שתי קבוצות על הכרטיס לגמר, וקבוצתו של פפ גווארדיולה תצטרך להבקיע פעמיים.

seperator

המספרים

* באיירן מינכן לא ניצחה באף אחד משמונת משחקי החוץ האחרונים שלה בשלבי הנוקאאוט של ליגת האלופות. היא הפסידה חמישה וסיימה עוד שלושה בתיקו.

* אתלטיקו מדריד שמרה על רשת נקייה ב-14 מתוך 16משחקיה האחרונים בויסנטה קלדרון בכל המסגרות.

* אתלטיקו מדריד ניצחה 13 מתוך 17 משחקיה הביתיים בליגת האלופות תחת דייגו סימאונה.

* אתלטיקו מדריד הבקיעה נגד 23 מ-25 יריבותיה העונה בכל המסגרות. רק ויאריאל ופ.ס.וו איינדהובן לא ספגו מולה.

* אתלטיקו מדריד לא הפסידה באף משחק בו סטפן סאביץ' פתח בהרכב בכל המסגרות העונה. היא ניצחה 12 משחקים וסיימה עוד חמישה בתיקו.

* מנואל נוייר נגע בכדור במחצית הראשונה 36 פעמים, יותר מכל אחד מהשחקנים של אתלטיקו מדריד.

* סאול כבש העונה שלושה שערים בליגת האלופות, יותר מכל שחקן ספרדי אחר.

* אתלטיקו מדריד ניצחה 13 מ-14 משחקי הבית שלה בליגת האלופות בהם כבשה ראשונה.

* אתלטיקו מדריד מעולם לא ספגה שער ביתי בליגת האלופות תחת דייגו סימאונה אחרי הדקה ה-60.

* זו השנה השלישית ברציפות שבה באיירן מינכן מפסידה את משחקה הראשון בחצי גמר ליגת האלופות על אדמת ספרד. בפעמיים הקודמות זה היה מול ריאל מדריד וברצלונה, וזה נגמר בהדחה.

* אתלטיקו מדריד לא ספגה שער כבר 512 דקות בכל המסגרות.

* אתלטיקו מדריד עם ניצחון שישי ברציפות בכל המסגרות.

* דייגו סימאונה אימן את אתלטיקו ב-256 משחקים. ב-135 מתוכם, היא שמרה על רשת נקיה.

* המאזן של פפ גווארדיולה ב-11 משחקי החוץ האחרונים שלו בשלב הנוקאאוט באלופות: ניצחון אחד, חמש תוצאות תיקו, חמישה הפסדים.

* שמונה פעמים בעבר הקבוצה הביתית ניצחה את המשחק הראשון של חצי הגמר 0:1. שבע פעמים היא גם עלתה לגמר.

עוד באותו נושא

חצי גמר ליגת האלופות: 0:1 לאתלטיקו מדריד על באיירן במשחק הראשון

לכתבה המלאה

המם הנפוץ ביותר באינטרנט הלילה

התגובות

בתקשורת במדריד היללו את סימאונה, וציינו לטובה את סאול, שפרט לשער הנהדר שלו, סיפק עוד כמה רגעי קסם. "סאול עשה מראדונה", קראה הכותרת ב'מארקה'. "הוא היה איש המשחק והבריק. עכשיו נראה אם איך ויסנטה דל בוסקה יגיב לזה, כי הוא חייב למצוא לו מקום בנבחרת". ב'אס' כתבו: "סאול ואובלק קירבו את אתלטיקו למילאנו. חצי שעה לפנתאון נתנה את האות לחגיגות, ורק במזל זה לא נגמר 0:2".

דייגו סימאונה: "המחצית הראשונה היתה קרובה מאוד למה שרצינו. במחצית השנייה הם היו יותר טובים אבל חשנו בנוח והגנו היטב. סאול מתפתח טוב, שזה מצוין עבורנו. זה היה מהלך אישי נהדר. המפגש הזה עדיין פתוח".

סאול, כוכב הערב, התמוגג: "כשראיתי את הכדור ברשת לא האמנתי. זה בטח השער הכי יפה והכי חשוב בקריירה שלי. שיחקנו מול יריבה מעולה, וצריך לתת קרדיט גדול לאוהדים שנתנו אווירה פנטסטית.

פרננדו טורס: "זה היה לילה פנטסטי ואני מאושר עבור אוהדי אתלטיקו. השגנו את מה שרצינו, שזה היה לנצח, וכעת יש את הגומלין. סבלנו והמשכנו לסבול, המשכנו להילחם, זה מה שאנחנו עושים. מעט קבוצות נמצאות ברמה של באיירן, אבל ננסה להמשיך ולעשות את מה שאנחנו עושים".

אנטואן גריזמן: "סאול הבקיע גולאסו, אנחנו מאוד שמחים על הניצחון. במחצית השנייה ראינו שבאיירן קבוצה מצוינת, והיה טוב עבורנו לחזור למערך של 4:4:2. זה אולי לא יפה לצפות ביציע או בטלוויזיה, אבל זה המשחק שלנו: להגן חזק ולנצל את ההזדמנויות שלנו".

יאן אובלק: "שיחקנו כדי לנצח, כדי להבקיע ולא לספוג. בסוף סיימנו היטב, אבל אנחנו יודעים שיהיה קשה בגומלין. השער היה חשוב, סאול עשה עבודה נהדרת. באיירן קבוצה מדהימה עם שחקנים מדהימים, אבל כל השחקנים שלנו הראו שאנחנו מסוגלים לעצור אותם, ואני מקווה שנעשה את זה גם בגומלין. אנחנו מכבדים אותם, אבל אף פעם אין בנו פחד".

פיליפה לואיז: "אנחנו שמחים מאוד אבל יודעים שכלום עוד לא נעשה. הייתי אומר שכרגע הסיכויים הם 50-50, כי באיירן חזקה מאוד בבית. נצטרך להיות צנועים ולתת הכל כדי להגיע לגמר, זה החלום שלנו. לסאול היה רגע מבריק. לא היה בו פחד היום, הוא הלך אחד על אחד מול כולם. זה היה רגע יפהפה, אחד משערי העונה".

פרנק ריברי, באיירן מינכן. GettyImages
אכזבה גדולה. ריברי/GettyImages

פפ גווארדיולה: "השער שלהם היה מבריק, אבל זו היתה טעות שלנו. נתנו לו מרווח. אני לא מרוצה מאיך ששיחקנו, פתחנו אותו לא טוב. השער שלהם היה תוצאה של המשחק האיטי שלנו".

המאמן דווקא היה מרוצה מהמשחק של קבוצתו: "אני חושב ש-75 אחוז מהמשחק היה טוב עבורנו. בדרך כלל קבוצות לא מגיעות לכל כך הרבה מצבים מול אתלטיקו. שיחקנו טוב והיו לנו מספיק הזדמנויות להבקיע. אני מאוד מרוצה מההופעה שלנו, אבל אנחנו צריכים לשחק בקצב אחר בגומלין".

מנואל נוייר: "אנחנו מאוכזבים מהתוצאה, אבל עדיין הכל פתוח. עם האוהדים שלנו, בבית שלנו, ניתן הכל בשבוע הבא. נתנו לסאול יותר מדי חופש פעולה, וחייבים לקחת על עצמנו את האשמה על השער שספגנו. הוא נתן ביצוע נהדר, אבל נתנו לו יותר מדי מרחב".

פיליפ לאהם: "היו לנו מצבים מצוינים במחצית השנייה, וכשאתה משחק מול קבוצה עם כזו הגנה טובה, אתה חייב לנצל אותם".

דויד אלאבה: "שיחקנו טוב מאוד במחצית השנייה, ייצרנו הרבה הזדמנויות אבל בסופו של דבר זה לא הספיק".

שאר הממים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully