וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלה עלי הודה בפגיעה בשחקן ווסט ברומיץ' וכנראה לא יחזור העונה

חדשות טובות נוספות ללסטר סיטי: קשרה הצעיר של טוטנהאם פגע ללא כדור בקלאודיו יאקוב, דבר שנעלם מעיני השופט אך נקלט במצלמות וצפוי לקבל עונש השעיה משלושת משחקיה האחרונים של הקבוצה

שחקן טוטנהאם דלה עלי ושחקן ווסט ברומיץ' קלאודיו יאקוב. GettyImages
יחזור במדי הנבחרת. עלי לצד יאקוב בשני האחרון/GettyImages

דלה עלי, קשרה המוכשר של טוטנהאם, סיים ככל הנראה את העונה. האנגלי בן ה-20 הודה היום באשמה באשר להעמדתו לדין על ידי ההתאחדות האנגלית, בעקבות תקרית במשחק האחרון של התרנגולים מול ווסט ברומיץ', בה שלח אגרוף לבטנו של קלאודיו יאקוב.

"דלה עלי הואשם במעשה אלים לכאורה שהשופטים במשחק לא ראו, אך נקלט במצלמות", נכתב בהודעת ההתאחדות, "התקרית אירעה בדקה ה-26 של המשחק".

יום לפני המשחק שהסתיים ב-1:1 והקטין מאוד את סיכויי קבוצתו לזכות באליפות, עלי זכה בפרס השחקן הצעיר המצטיין של העונה בפרמיירליג והוא צפוי להיות חלק משמעותי מסגל נבחרת שלושת האריות ליורו 2016. כעת עושה רושם שהטורניר בצרפת יהיה הפעם הבאה באה ישתתף במשחק רשמי, שכן העונש הצפוי לו הוא השעיה משלושה משחקים, והוא יחמיץ כנראה את ההתמודדויות מול צ'לסי, סאות'המפטון וניוקאסל. לסטר סיטי, שבכל מקרה תזכה באליפות אם תנצח ביום ראשון את מנצ'סטר יונייטד, קיבלה חיזוק נוסף ומשמעותי.

מאמן טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו הגיב על התקרית כבר בסיום המשחק מול ווסט ברומיץ'. "לפעמים היריבים מחפשים אותו ומתגרים",אמר, "הם יודעים שיש לו אופי חזק ושהוא עשוי להגיב".

בינואר האחרון מאמן קריסטל פאלאס אלן פארדיו האשים את עלי כי דרך על יוהאן קבאיי וכחודש לאחר מכן הוא הוצהב על בעיטה ברוטאלית בננאד טומוביץ' מפיורנטינה בליגה האירופית, במהלך שבהחלט היה ראוי יותר להרחקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully