וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדמינטון: מישה זילברמן העפיל לשמינית גמר אליפות אירופה

החובט ניצח את ווראבר האוסטרי 0:2 ויפגוש את בריס לברדז - המחבט הבכיר של צרפת. זילברמן: "אשתדל ליהנות מהמשחק ולתת את המקסימום". אלופת ישראל, דנה קוגל, הפסידה בסיבוב הראשון

מישה זילברמן שחקן בדמינטון. GettyImages
הישג נאה. זילברמן/GettyImages

הישג לחובט הבדמינטון הבכיר בישראל, מישה זילברמן, שהעפיל לשמינית גמר אליפות אירופה בצרפת, שם ישחק מחר (חמישי) מול החובט הבכיר במדינה, בריס לברדז. לאחר הניצחון על האיטלקי מדלוני, גבר זילברמן על לוקה ווראבר האוסטרי 0:2 (14:21, 16:21) כדי להימנות על הטופ 16 של היבשת לראשונה בקריירה.

זילברמן, שנמצא במסע של תחרויות ברחבי העולם למען הבטחת כרטיס אולימפי לריו, אמר לאחר הניצחון: "אני עייף אבל שיחקתי טוב. הכול יכול להיות. אשתדל ליהנות מהמשחק ולתת את המקסימום".

בעבר הופיע זילברמן פעמיים בשמינית גמר אליפות אירופה, אלא שזה היה בקטגוריה לזוגות מעורבים ביחד עם אמו והמאמנת שלו, סווטלנה זילברמן. את לברדז הוא ניצח לפני שנתיים במסגרת אליפות אירופה לנבחרות, אולם הצרפתי, המדורג 44 בעולם (זילברמן 62) הוא חובט מוכשר ביותר, שלפני חודשיים הדהים עם ניצחון על המדורג 1 באירופה וה-3 בעולם, יאן יורגנסן מדנמרק, ואף גבר על מישה בשתי הזדמנויות אחרות.

דנה קוגל בת ה-19, אלופת ישראל, הפסידה 2:0 בסיבוב הראשון מול הבוגלרייה פטיה נדלצ'בה. זו הייתה הבכורה של דנה במפעל, כמו גם של הזוג אלכס בס ושי גפן, שהפסיד 2:0 לזוג מאסטוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully