וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי גמר הליגה האירופית: מכת פציעות לליברפול, סביליה רוצה גמר שלישי רצוף

המייטי רדס ייאלצו להסתדר ללא בנטקה, ג'אן, הנדרסון ואוריגי מול ויאריאל במשחק הראשון מבין שניים בחצי הגמר (22:05, ספורט1). קלופ: "נגיע מוכנים". האנדלוסים יתארחו אצל שחטאר דונייצק

מאמן ליברפול, יורגן קלופ. AP
חיסורים? קלופ לא מתרגש/AP

שלב חצי הגמר בליגה האירופית ייצא מחר (חמישי, 22:05) לדרך, כששני המשחקים ייערכו במקביל - שחטאר דונייצק תארח את סביליה ואילו ויאריאל את ליברפול.

seperator

ויאריאל - ליברפול (22:05, ספורט1)

המייטי רדס סיפקו את אחד הקאמבקים המרגשים שידע המפעל בסיבוב הקודם, כשביצעו מהפך משוגע מול דורטמונד והדיחו אותה בדרך לשלב חצי הגמר. הפעם, זה הולך להיות קשה יותר, שכן לליברפול סגל חסר לקראת ההתמודדות. כריסטיאן בנטקה, אמרה ג'אן, ג'ו גומז, ג'ורדן הנדרסון, דיבוק אוריגי ודני אינגס הפצועים לא ייכללו בסגל, אך למרות זאת, יורגן קלופ שומר על אופטימיות: "אין קשר בין מומנטום לבין סגל מלא. גם לוויאריאל היו משחקים רבים. נגיע מוכנים, אין ספק".

מנגד, הצוללת הצהובה מחפשת תואר אירופי ראשון. לאו בפטיסטאו ייעדר בשל פציעה כשחאומה קוסטה ומתיאו מוסאצ'יו עדיין בספק. דניס סוארס, ששיחק בעונה שעברה בסביליה עימה זכה בתואר, התייחס להתמודדות הקרובה: "אנחנו נחושים לעשות את זה. לליברפול יש המון היסטוריה וזה מדרבן אותנו. היא אולי לא הבריקה בפרמיירליג, אבל באירופה היא מצוינת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני סביליה חוגגים. רויטרס
יזכו בפעם השלישית ברציפות? שחקני סביליה חוגגים/רויטרס

שחטאר דונייצק - סביליה (22:05, ספורט2)

הקבוצה הכי מרשימה בשלב הנוקאאוט של הליגה האירופית התחילה את דרכה במפעל בצורה לא כל כך טובה, זאת אחרי שנשרה מליגת האלופות. את המשחק הראשון בשלבי הנוקאאוט סיימה ב-0:0 מול שאלקה, אך מאז - רק ניצחונות. האוקראינים עברו את הגרמנים ולאחר מכן גם את אנדרלכט ובראגה בדרך להופעה ראשונה בחצי הגמר מאז שזכו בגביע אופ"א ב-2009. מנגד, סביליה זכתה במפעל בשנתיים האחרונות ומחפשת להיות הקבוצה הראשונה שזוכה בשלושה גביעים אירופים רצופים מאז באיירן מינכן (1974-76).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully