וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לניקס? דיווח: דיוויד בלאט נפגש עם פיל ג'קסון בניו יורק

ב'יאהו' מדווחים כי המאמן הישראלי נועד עם הנשיא לענייני כדורסל של הניקס והתראיין למשרת המאמן, אך טוענים כי קורט ראמביס עדיין נחשב למועמד המוביל. 'ניו יורק פוסט': "ייתכן שיצורף בתור עוזר"

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד. AP
בכל זאת מועמד. בלאט/AP

שוק המאמנים ב-NBA ממשיך להיות פעיל מאוד. כתב 'יאהו' אדריאן ווז'נרובסקי צייץ הערב (רביעי) כי דיוויד בלאט נפגש אמש עם הנשיא לענייני כדורסל בניקס, פיל ג'קסון. בימים האחרונים נפוצו דיווחים סותרים לגבי מועמדותו של בלאט לניקס. תחילה דווח כי הוא או קורט ראמביס, המאמן הנוכחי, הם המועמדים היחידים לאימון הקבוצה, אך בניו יורק פרסמו לפני יומיים כי מועמדותו של בלאט כלל לא נשקלה והיוותה "מסך עשן" עבור פיל ג'קסון. כעת מתברר כי אכן המאמן הישראלי נחשב לאחד המועמדים.

ביממה האחרונה דווח בארצות הברית כי ג'קסון נפגש גם עם נציגיו של מי שנחשב למועמד השני לאמן את הניקס בעונה הבאה, קורט ראמביס. על פי שלל דיווחים, הזן מאסטר גם פנה לעוזר מאמן גולדן סטייט לוק וולטון. הלילה דיווח מארק ברמן מ'ניו יורק פוסט' כי "רשימת המועמדים של פיל ג'קסון מצומצמת למדי. ראמביס היה המועמד המוביל למשרה בתחילת התהליך, ושום דבר לא השתנה". עוד צוין כי ייתכן שבלאט יצורף לצוות המקצועי של הניקס בתור עוזר מאמן.

גם ווז'נרובסקי טוען שג'קסון עדיין נוטה להשאיר את ראמביס בתפקיד, וכתב כי "לא ברור אם הפגישה עם בלאט הייתה רק מתוך מטרה לגשש. פיל נחוש להריץ את התקפת המשולש, וראמביס היה לויאלי ונכון לממש את השיטה".

גם בקבוצות אחרות ישנן התפתחויות. ב'לוס אנג'לס דיילי ניוז' דיווחו כי אטורה מסינה, שהוזכר כאחד המועמדים להתמנות למאמן הלייקרס, הפך בימים האחרונים למועמד מרכזי יותר. כתב ESPN מארק שטיין דיווח כי "מסינה יקבל התייחסות לגיטימית מהלייקרס אם הם לא יצליחו להביא את לוק וולטון לגולדן סטייט. עוד נכתב בדיווח כי ג'ני באס פנתה רשמית לסן אנטוניו כדי לקבל אישור לראיין את המאמן האיטלקי, שמשמש כעוזרו הבכיר של גרג פופוביץ' ובעבר היה עוזר בלייקרס.

במקביל, מאמנים אחרים מנסים להציע את עצמם לתפקיד. ב'ניו יורק דיילי ניוז' מדווחים כי דרק פישר קיבל מסרים לפיהם הוא עשוי לקבל את התפקיד, בעיקר בזכות היחסים הקרובים עם קווין דוראנט וראסל ווסטברוק, שניים מהשחקנים בהם הלייקרס חושקת ומעוניינת להחתימו.

אטורה מסינה סן אנטוניו ספרס. AP
בדרך ללייקרס? מסינה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully