וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייט רובינסון הורחק ממשחק אחד, בהפועל תל אביב זועמים

27.4.2016 / 17:47

הגארד האמריקאי נענש על התקרית עם וואט, יחמיץ את המשחק מול הפועל ירושלים ונקנס ב-20 אלף שקל. האדומים תקפו: "עונש הזוי ולא מידתי, היותו דמות מוכרת לא אמורה לשמש כנגדו"

one

בווידאו: תקציר המשחק בין הפועל תל אביב לעירוני נס ציונה ובמהלכו התקרית

נייט רובינסון הושעה היום (רביעי) ממשחק אחד, זאת בעקבות התקרית האלימה שהתרחשה במשחק בין הפועל תל אביב לעירוני נס ציונה. להלן השתלשלות האירועים:

הדובר איתי ברגר, נייט רובינסון/מגד גוזני

20:05: הפועל תל אביב הגיבה בחומרה לעונש. "הפועל תל אביב קיבלה בתדהמה את העונש שהטיל היום בית הדין המשמעתי של איגוד הכדורסל על שחקן הקבוצה נייט רובינסון. בהחלטתו, בית הדין קבע עונש הזוי ולא מידתי תוך כניעה לגורמים חיצוניים שציירו את רובינסון כגורם שלילי והוציאו את התקרית מהנסיבות בהן היא התרחשה - דחיפות במשחק כדורסל בין שני שחקנים אשר אף אחד לא היה מרים גבה לו האירוע היה מסתיים בעבירה טכנית בלבד.
צר לנו שבית הדין גזר את דינו של רובינסון על פי שיקולים זרים, והחליט להחמיר עם השחקן בשל הד תקשורתי ולחץ בלתי סביר מצד הקבוצה שמנגד. ברור לנו שהתנהגות השחקן במשחק האחרון מול נס ציונה הייתה לא ראויה והיה מקום להענישו, אולם לא בעונש כה חמור הכולל הרחקה ממשחק. בנוסף, כבר באימון הראשון לאחר המשחק קיימו איתו ראשי הפועל ת"א שיחה והנושא המשמעתי טופל בתוך המועדון.
נייט רובינסון הוא דמות חיובית שאמור להוות מקור משיכה ועניין לכדורסל הישראלי, עברו והעובדה כי הינו דמות מוכרת, לא אמורים לשמש כנגדו כאשר הוא עומד בפני בית הדין".

17:47: נייט רובינסון ספג עונש הרחקה למשחק אחד בפועל ומשחק אחד על תנאי. בנוסף נקנס ב-20 אלף ש"ח. מיטשל וואט קיבל משחק אחד על תנאי ו-20 אלף ש"ח קנס. הקנסות הם בנוסף לקנס האוטומטי של 12 אלף ש"ח שקיבלו השחקנים. בית הדין קבע שמירב האחריות לאירוע נופלת על רובינסון.

17:22: תם הדיון, הצדדים ממתינים להחלטה.

17:20: חיים יצחקי: "לא צריך להרחיק לנס ציונה שחקן, הם בקרבות תחתית, האירוע הזה היה אירוע שקרה, לא היה צריך להגיע למצב של הרחקה. האבחנה שעשה חברי שיש שחקן שהגיב ושחקן שני, לא צריכה להיות אבחנה בין העונשים של השחקנים".

17:13: מיטשל וואט: "אני מעריך את נייט על האחריות שלו, אני לוקח אחריות מלאה על ההתנהגות שלי, בארבע שנים בישראל התנהגתי בצורה מקצוענית לגמרי, ובסך הכל הגבתי לסיטואציה, ועל זה אני מתנצל".

17:04: נייט רובינסון לוקח אחריות בפתיחת הדיון: "נייט רובינסון לוקח אחריות בפתיחת הדיון".

הדובר חיים יצחקי: "מדובר בשחקן שמגיע לארץ מה-NBA לא הרבה שחקנים בסדרי הגודל שלו הגיעו לארץ, וכדי להבין את הסיטואציה זה חשוב. ב-300 מטרים שהלכתי איתו, ובכל מטר מבקשים להצטלם איתו וחתימה, הוא באור הזרקורים, זה משנה את הפרופורציות של חיים של אדם. אני חושב שהכדורסל הישראלי צריך להתגאות ששחקן כמו נייט רובינסון הגיע לכאן, והוא צריך ללמוד את תנאי ההתנהגות כאן. הוא נענש במסגרת המועדון, ואני רוצה להשאיר את זה במסגרת המועדון. לקחנו אותו לשיחה חינוכית, דיברנו איתו, הוא הבין מה קורה, הוא הגיע לתקופה קצרה והיה בבתי חולים לילדים, והיה אצל ילד חולה סרטן, משמח אנשים. עוצר וחותם לאחרון האוהדים. הוא לא דמות שלילית, קרה מה שקרה. מגיעות קבוצות, ולא אומר חלילה על נס ציונה, ולא אומר מילה על מיטשל וואט, הוא מקבל טראש טוק, היה שחקן ישראלי שהתגאה בזה בתקשורת, והוא הגיב, לקח אחריות, מטופל חינוכית במסגרת המועדון, בסך הכל זה אירוע שאם קורה ב-NBA זה עבירה טכנית. נייט בא לשחק כדורסל, עשה טעות ונענש, יש קנס אוטומטי על עבירות כאלה. הפעם האחרונה שהורחקו שחקנים בישראל היו על פגיעות מכוונות, נגיחות, פה היה אירוע שהתחמם".

16:58: החל הדיון.

16:50: נייט רובינסון עשה מאמצים על מנת שלא יצלמו אותו מגיע לבית הדין, ויצא מחדר ההמתנה עד תחילת הדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully