וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הריקוד של שאקיל, כלב במגרש וההתרסקות של כוכבת ה-MMA

שאק המציא את "גורילה דאב" וסחף אחריו את ארה"ב, אורח בלתי צפוי במשחק של דפורטיבו טאצ'ירה ופליס הריג עם ג'וגינג מביך. מספרת מדהימה במצרים, ההתערבות שתשאיר ילדה עם שמו של ורדי, לוחם ה-MMA שהתעמת עם בריון ותעלומת הכדורסל הנעלם

עריכת וידאו: מרום שפיצר

15:05: הבריון שהציק ללוחם MMA וסיים מרוח על הרצפה

בסרטון שהפך ויראלי ברשתות החברתיות השונות, נראית חבורת צעירים מקיפה אדם אחר, כשאחד מהם אף מנסה לתקוף אותו. מה שהם לא ידעו, שמדובר בלוחם MMA מתחיל, שהצליח להתגונן בפני המתקפה בצורה מרשימה למדי.

14:41: מספרת מדהימה בליגה המצרית

המשחק בין זמאלק לבין אל חודוד בליגה המצרית לא הבטיח רבות. הראשונה הגיעה למשחק מהמקום השני בטבלה, ואילו יריבתה מהמקום האחרון. אלא שכבר בדקה השישית התברר לאוהדים שהגיעו למגרש שהיה שווה להם לבוא. באסם מורסי, חלוץ זמאלק, קיבל כדור ברחבה, עצר על החזה וסיפק מספרת מדהימה כדי לקבוע 0:1 לקבוצתו, שבסופו של דבר ניצחה בתוצאה זו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

10:17: מוחה של צ'יינה נתרם למדע

כמו כוכבי התאבקות מקצוענות רבים, גם המתאבקת המנוחה התחייבה לתרום את מוחה למדע. מנהלה האישי אמר: "חשוב לדעת איך מוחה עבד".

צ'יינה מתאבקת WWF לשעבר. טוויטר, צילום מסך
תורמת למדע. צ'יינה/צילום מסך, טוויטר

10:04: יש שיגידו שהוא עדיין מחפש את הכדור....

9:37: הנפילה המביכה של פליס הריג

לוחמת ה-MMA, אושיית רשתות חברתיות בולטת בעולם הלחימה, העלתה סרטון שלה רוקדת על הליכון. העובדה שהיא התרסקה עם הפנים לא מנעה ממנה לצחוק על זה ולהעלות את הפדיחה בכל מקרה.

9:13: ג'יימי ורדי, ההתערבות ושמה של תינוקת

אוהד לסטר לקח את האהבה לקבוצתו לרמה הבאה כשהתערב עם אוהד טוטנהאם כי יקרא לביתו "ורדי" אם לסטר תזכה בתואר. כדי לבצע את ההתערבות עד הסוף, הוא היה צריך לאסוף 5,000 חתימות שישכנעו את אשתו שזה הדבר הנכון לעשות. אגב, רוב משפחה של האישה הם אוהדי טוטנהאם. קל זה לא יהיה. אגב, השכנוע הצליח חלקית שכן "ורדי" יהיה שמה האמצעי של הילדה.

ג'יימי ורדי שחקן לסטר. AP
יתרום את שמו לילדה. ורדי/AP

8:54: שחקן הראגבי שהעדיף לחגוג והושעה

שחקן רוגבי בשם מרטין קסטרוג'יובאני, אחד משחקניה הבולטים של קבוצת ראסינג 92, הושעה מקבוצתו אחרי שהעדיף לחגוג עם שחקני פריס סן ז'רמן בלאס וגאס מאשר לשחק במשחק של קבוצתו. קסטרוג'יובאני ננשך לא מזמן על ידי כלבו ושוחרר ממסע המשחקים של קבוצתו. עם זאת, במקום להחלים, החליט לסוע לווגאס ולחגוג עם האלופה הטרייה.

8:35: הריקוד החדש של שאקיל

שאקיל אוניל אוהב מאוד לרקוד כחלק מהאישיות הרב גונית שלו ועכשיו התגלה כישרון חדש. שאק המציא את ה"גורילה דאב", ריקוד חדש שסוחף את אמריקה ואת צ'ארלס בארקלי

https://vine.co/v/iPBE32eOmKe
https://vine.co/v/iPB9qKBdLb2

8:10: הכלב שפרץ למגרש

כלב נחמד פרץ למשחקה של דפורטיבו טאצ'ירה הוונצואלית וסירב לצאת, עד שהגיע אחד המאבטחים והצליח לאסוף את הכלב החמקמק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully